قالیباف: حزب الله زنده است و از سوی مردم لبنان حمایت می شود/ سمت درست تاریخ انسانیت بایستیم +فیلم

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۷/۲۳،‏ ۱۷:۳۹


رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای جهان گفت: من از میانه خرابه‌های بیروت آدم و صدای مردم مظلوم لبنان هستم که هر لحظه منتظر حمله جنگنده‌های آمریکایی هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های جهان (IPU) گفت: امروز علم و فناوری به جای اینکه آینده‌ای روشن به ارمغان آورد در خدمت جنگ و ترور برای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

وی افزود: من از میانه خرابه‌های بیروت آدم و صدای مردم مظلوم لبنان هستم که هر لحظه منتظر حمله جنگنده‌های آمریکایی هستند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد با ترور سید حسن نصرالله توانسته پایانِ مقاومتِ لبنان را رقم بزند، اما عملیات گولانی نشان داد حزب‌الله زنده است

قالیباف افزود: ایران از هر آتش بسی که دولت و مجلس و مقاومت لبنان تایید کند حمایت می‌کند. حزب الله زنده است و از سوی مردم لبنان حمایت می‌شود. ما با رژیمی مواجه هستیم که هیچ ارزشی قائل نیست. جهان با افرادی مواجه است که نسل کشی را افتخار می‌داند.

قالیباف گفت: تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد، سمت درست تاریخ انسانیت بایستیم، رژیم صهیونیستی دیوانه شده است و پایان موجودیت خود را نزدیک می‌بیند.

وی تاکید کرد: به کشورهای حامی رژیم توصیه می‌کنیم که کمک‌های اطلاعاتی سیاسی و اقتصادی به اسرائیل را پایان دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای جهان (IPU) گفت: وقتی منطقه اتش گرفت دیگر صلح قابل احیا نخواهد بود و همه ضرر خواهند کرد. گروه‌های مقاومت محور صلح در منطقه هستند. شهید قاسم سلیمانی که منطقه را از داعش نجات داد یکی از قهرمانان دفاع از صلح است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه