اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد تخلف عجیب در شهر قدس

گسترش نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۴،‏ ۱۱:۵۱


در روز گذشته خبرب در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از مدارس دولتی در شهر تهران و در شهر قدس تخلفی نسبت به ولی یکی از دانش آموزان صورت گرفت.

در مورد یکی از مدارس دولتی شهرستان های استان تهران، شرایط عجیبی برای ثبت نام دانش آموزان به نحو غیر واضحی توضیح داده شد: دانش اموزان موظف به تمیز کردن کلاس های درس قبل از ثبت نام خود هستند.

اطلاعیه سازمان آموزش و پرورش در مورد تخلیف صورت گرفته به شرح زیر است:

پیرامون انتشار خبری از تخلف انجام شده در یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس از توابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بلافاصله نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت و گو کردند.

بی‌شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیای گرامی و فرهنگیان محترم را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی‌ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

لذا از مخاطبان انتظار داریم اخبار صحیح آموزش و پرورش را صرفاً از پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل و کانال اطلاع‌رسانی آوای تعلیم به نشانی https://shad.ir/ava_teo دریافت کنند.

اخبار مرتبط

  • سرنوشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل مشخص شد

  • بهانه های مدارس برای ثبت نام نکردن دانش آموزان تمامی ندارد

  • معلمان گلچین شده در مدارس خاص | مدارس دولتی مجوز جذب نیروی خدماتی ندارند!

  • ممنوعیت جدید آموزش و پرورش | خانواده ها حواسشان باشد!

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه