باخت دولت به لابی «پایداری»؛ مهدی جمالی‌نژاد استاندار اصفهان شد

رویداد ۲۴ . ۱۴۰۳/۷/۲۴،‏ ۱۴:۱۸


عجب شانسی دارند این اصولگرایان تندرو که هم انتخابات را باخته‌اند و هم هر روز در یک استانداری، وزارتخانه، سازمان یا نهاد مهم پست می‌گیرند.

رویداد۲۴| انتصابات در دولت پزشکیان هر روز یک حاشیه و داستان جدید درست می‌کند. به نظر می‌رسد که برخی در دولت چهاردهم اصرار دارند به اسم «وفاق ملی» دستی دستی اداره کشور را به جناح بازنده در انتخابات واگذار کنند!
در آن کارگروه تعیین مدیران ارشد که پیش‌تر نوشتیم متشکل از عارف، قائم پناه، حاجی میرزایی، جمال عرف و ظریف است؛ معلوم نیست چه خبر است که استانداری‌ها یکی یکی از دست می‌رود!
هنوز حواشی انتخاب بابایی به عنوان استاندار یزد تمام نشده، معلوم می‌شود که اصفهان را نیز به مهدی جمالی‌نژاد سپرده‌اند. چهره‌ای برآمده از «پایداری»!
حواشی درباره انتصاب او البته پیش‌تر شروع شده بود، اما گوش آقایان در دولت، اما بدهکار نیست و کار خودشان را می‌کنند. شاید هم زورشان به لابی طیف پایداری نمی‌رسد. لابی‌گری این طیف تندرو برای گرفتن استانداری تا جایی بود که همین دیروز مینو خالقی، فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: «برای ثبت در تاریخ: با وجود تشتت آرا و پیرسالاری در برخی افراد پیشنهادی استانداری اصفهان از سوی اصلاح طلبان و از دیگر سو اصرار بی‌امان پایداری بر نشاندن گزینه مدنظرشان، پایان این مناقشه را حضور مردی دانشمند، ملی، اجرایی و بومی دکتر حجت‌الله میرزایی می‌بینم.»

جمالی نژاد کیست؟
مهم‌تر از همه اینکه، مهدی جمالی‌نژاد فعال سیاسی اصولگرا و عضو جبهه پایداری است.
او متولد ۱۳۴۸ در استان اصفهان است و دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان را دارد.
او از سال ۱۳۹۷ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور شد و ریاست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، همچنین شهرداری اصفهان و یزد را در کارنامه دارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.