وظیفه دانشجو در دانشگاه این است که جلوی گفتمان سازی‌های غلط را بگیرد

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۷/۲۴،‏ ۲۱:۴۱


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در عرصه علوم انسانی دشمن مدت هاست که علیه دین و عدالت خواهی جبهه باز کرده است. حرف‌هایی می‌زنند که ظاهرش علمی است و باطنش ربطی به علم ندارد. ایدئولوژی خودشان است که آن را توصیف و توصیه می‌کنند. اساتید دانشگاه باید مقابل اینها بایستند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحیم پور ازغدی با حضور در مراسمی که به همت انجمن اسلامی دانشجویان(عضو دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: در دانشگاه‌های مختلف دنیا به ایران هم ارادت پیدا کرده اند. وظیفه دانشجو در دانشگاه این است که جلوی این گفتمان سازی‌های غلط را بگیرد.


ازغدی گفت: در عرصه علوم انسانی دشمن مدت هاست که علیه دین و عدالت خواهی جبهه باز کرده است. حرف‌هایی می‌زنند که ظاهرش علمی است و باطنش ربطی به علم ندارد. ایدئولوژی خودشان است که آن را توصیف و توصیه می‌کنند. اساتید دانشگاه باید مقابل اینها بایستند.


وی بیان کرد: شن‌های طبس مامور خدا بودند. وقتی می‌گوییم همه چیز برای خداست و به فرمان اوست یعنی اگر در مسیر خدا باشی خدا کاری می‌کند که باد و باران و شن و همه چیز به کمکت بیایند. در جریان پیروزی انقلاب بار‌ها شاهد نصرت الهی بودیم همانطور که الان در منطقه هستیم. اگر توضیح مادی داشته باشیم تا الان صد‌ها بار باید شکست می‌خوردیم. یک سال است می‌خواهند با آن همه امکانات حماس را نابود کنند. این یک جنگ جهانی است. این‌ها با کشور‌های اروپایی و رژیم‌های خائن عربی منطقه در ارتباط اند، اما هیچ کاری نتوانستند بکنند.


ازغدی گفت: بیشترین آدم کشی ستم و کشتار را در قرن بیستم و در قرن مدرنیته داشته ایم. وحشی‌ترین و جنگ افروز‌ترین قاره دنیا اروپاست. جنگ جهانی اول و دوم و درگیری‌های بعد از آن میان ایدئولوژی‌های مادی غرب بوده است. اما درگیری امروز بین دو ایدئولوژی و نظام فکری غرب و اسلام است.


وی افزود: اگر این کشور‌ها و محور مقاومت با اسرائیل نجنگند باز هم صلحی در کار نخواهد بود. آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان هزاران نفر را در منطقه کشته اند. آن جنگ را که دیگر آنها شروع نکرده بودند. بعدش هم داعش را به وجود آوردند و این همه در منطقه جنایت کردند. بدون مقاومت صلح برقرار نخواهد شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه