نگاهی به هتل های لوکس شهر مشهد

جهان نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۵،‏ ۹:۱۲


داغ کنيد+۰
کد مطلب : 901101
شهر مشهد یک کلان شهر بوده که به‌عنوان قطب گردشگری مذهبی شناخته می‌شود و همین مسئله سبب شده که هتل‌های متنوعی در این شهر افتتاح شود. لوکس‌ترین هتل‌ های مشهد شامل هتل درویشی، هتل گلدن پالاس، هتل سی نور، هتل الماس 2 مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد می‌شوند.
شهر مشهد یک کلان شهر بوده که به‌عنوان قطب گردشگری مذهبی شناخته می‌شود و همین مسئله سبب شده که هتل‌های متنوعی در این شهر افتتاح شود. لوکس‌ترین هتل‌ های مشهد شامل هتل درویشی، هتل گلدن پالاس، هتل سی نور، هتل الماس 2 مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد می‌شوند.

اغلب هتل های 5 ستاره مشهد فاصله بسیار اندکی با حرم داشته و شما می‌توانید از خدمات ترانسفر رایگان رفت و برگشت حرم آن‌ها نیز استفاده کنید. شما هنگام اقامت در اغلب اتاق‌های این هتل‌ها با چشم‌اندازی زیبا از حرم مواجه خواهید شد.

لوکس‌ ترین و گران‌ ترین هتل‌ های مشهد
شهر مشهد را می‌توان یکی از بزرگترین شهرهای ایران دانست که مقصد زائران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی محسوب می‌شود. در این شهر هتل‌های لوکس و متعددی بنا شده تا امکانات رفاهی و اقامتی را به بهترین شکل در اختیار مهمانان قرار دهد.

هتل درویشی؛ لوکس ترین هتل مشهد
هتل درویشی به‌عنوان یک هتل لوکس بین‌المللی ۵ ستاره شناخته می‌شود که در ۲۳ طبقه ساخته شده و می‌توان آن را تنها هتل آتریوم شرق کشور دانست. در هتل درویشی ۲۲۳ اتاق دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع سوئیت فصل دو نفره استاندارد، اتاق امپریال سه تختهVip، سوییت دو نفره استاندارد پلاس، اتاق چهار تخته اکونومی فصل، اتاق چهار تخته فصل استاندارد و دوبلکس ملل اشاره کرد.
شما با اقامت یافتن در این هتل لوکس به امکانات ویژه‌ای همچون صرافی، سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، انواع رستوران و کافی‌شاپ، سرویس به حرم، چایخانه سنتی و خشک‌شویی دسترسی خواهید داشت. فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم امام رضا در حدود ۱.۴ کیلومتر محاسبه شده و شما در مدت زمان کوتاهی می‌‌توانید خودتان را به حرم برسانید.

هتل گلدن پالاس (قصر طلایی)؛ تجربه اقامت شاهانه
هتل قصر طلایی مشهد از جمله مجلل‌ترین هتل‌ های مشهد بوده که افتتاح آن به سال ۱۳۸۹ بازمی‌گردد. در این هتل لاکچری‌ترین امکانات و تجهیزات در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود و شما می‌توانید بین نزدیک ۳۵۸ اتاق، واحد موردنظر خود را انتخاب کنید. امکانات و خدمات هتل لوکس گلدن پالاس مشهد شامل ماساژ، سونا و استخر، صرافی، کتابخانه، وسایل بدنسازی، رستوران بام، مرکز خرید، خدمات تور، سرویس حرم و سالن بیلیارد می‌شود. از جمله مدل‌های مختلف اتاق‌های این هتل نیز می‌توان به سوئیت پرزیدنت دوخوابه چهارنفره، سوئیت قاجار، اتاق دوتخته پاناروما، اتاق سینگل لاکچری و... اشاره کرد.
 

هتل سی نور مشهد
هتل پنج ستاره سی‌نور از جمله بهترین هتل های مشهد بوده که افتتاحیه آن مصادف با ولادت باسعادت امام رضا انجام گرفت. این هتل دارای ۲۲ طبقه بوده و در این هتل ۲۸۶ باب اتاق و سوئیت های مجهز دیده می‌شود. این هتل در خیابان هفده شهریور و در محدوده مراکز تجاری و مراکز خرید قرار داشته و تنها ۱.۴۳ کیلومتر با حرم فاصله دارد. شما با اقامت در هتل سینور مشهد می‌‌توانید به سایر جاذبه‌ها همچون بازار رضا، خانه تاریخی داروغه، آرامگاه نادرشاه افشار و کوه سنگی دسترسی داشته باشید.
از جمله تسهیلات ویژه هتل سی نور مشهد می‌‌توان به ترانسفر رفت و برگشت رایگان به حرم، عکس یادگاری و شارژ یک گیگ اینترنت به‌شکل روزانه اشاره کرد. شما برای صرف غذا یا نوشیدنی می‌‌توانید به رستوران هتل یا کافی‌شاپ آن سر بزنید. شما می‌توانید در رستوران روف گاردن این هتل غذای خود را میل نمایید. همچنین شما با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات ورزشی همچون بیلیارد و میز پینگ‌پنگ و امکانات تفریحی همچون جکوزی، سونا یا استخر بهره‌مند شوید. در صورتی که با خودرو به مشهد سفر کرده‌اید، می‌توانید آن را در پارکینگ سرپوشیده هتل به‌‌شکل رایگان پارک نمایید.

هتل الماس 2 مشهد
در صورتی که شما به سازه‌های مدرن و آسمان‌خراش‌ها علاقه دارید، هتل پنج‌ستاره بین‌المللی الماس 2 گزینه لوکسی محسوب می‌شود. این هتل در ۲۵ طبقه ساخته شده و در طراحی اتاق‌های آن به هشت تمدن جهان همچون روم باستان، روسیه، تایلند، هندوستان، عربستان، ترکیه، آفریقا و ایران توجه شده است. علاوه‌بر تعداد و تنوع اتاق‌ها، شما در این هتل می‌‌توانید به امکانات مختلفی همچون رستوران، کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های ورزشی، استخر و بازارچه نیز دسترسی یابید.

نمونه‌هایی از انواع اتاق‌ها شامل یک تخته، امپریال جونیور، امپریال سوپریور، سوئیت یک خوابه، سوئیت ماه عسل و سوئیت هانی مون رویال، می‌شود. شما در این هتل‌ها می‌‌توانید به امکاناتی همچون بهIPTV، یخچال، دراور، صبحانه، روم سرویس، مینی‌بار با هزینه و صندوق امانات داخل دسترسی داشته باشید. میان این هتل با حرم فاصله ۱.۵ کیلومتری دیده می‌شود. شما با پیمودن مسیری کوتاه حتی با پیاده‌روی می‌‌توانید خودتان را از هتل الماس 2 مشهد به حرم مطهر امام رضا برسانید.

هتل مدینه الرضا مشهد
افرادی که مایل هستند در یک هتل لاکچری در فاصله بسیار نزدیک به حرم اقامت یابند، بهتر است به‌سراغ هتل مدینه الرضا مشهد به‌عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد بروند. این هتل لوکس پنج‌ستاره تنها ۲۰۰ متر با حرم مطهر امام رضا فاصله داشته و شما در این هتل می‌‌توانید خدمات ۲۴ ساعته دریافت کنید. هتل مدینه الرضا مشهد در ۱۸ طبقه بنا شده و از جمله مدل‌های مختلف اتاق‌های این هتل می‌‌توان به اتاق‌های یک، دو و سه تخته به‌صورت مجزا و کانکت یا همان اتاق‌های سینگل، اتاق دبل، اتاق پرنسس روم، دبل اکونومی و... اشاره کرد.

از جمله تجهیزات لوکس و مجلل که شما با اقامت در این هتل از آن بهره‌مند خواهید شد می‌‌توان به صندوق امانات شخصي، اينترنت پرسرعت، سيستم تلویزیون تعاملی، وان، جکوزي، مجموعه‌های آبی و... می‌شود. در صورتی که به طبقه ۱۲ این هتل بروید، با رستوران گردان آفتاب‌گردان مواجه خواهید شد که می‌‌تواند ۳۶۰ درجه چرخش داشته باشد و چشم‌انداز زیبایی از بارگاه امام رضا (ع) را به نمایش بگذارد.
 

سخن پایانی
بسیاری از زائرین در طول سفرشان به مشهد مایل هستند در لوکس‌ترین هتل‌ های مشهد اقامت داشته باشند. از جمله لوکس‌ترین هتل‌های مشهد می‌‌توان به هتل درویشی، هتل گلدن پالاس، هتل سی نور مشهد، هتل الماس 2 و هتل مدینه الرضا مشهد اشاره داشت. مزیت بارز این هتل‌ها را می‌توان فاصله اندک آن‌ها تا حرم و پرسنل خوش‌برخورد به‌همراه رستوران و کافی شاپ باکیفیت دانست. شما در طول اقامتتان در اغلب این هتل‌ها می‌‌توانید از خدمات تفریحی همچون ماساژ، استخر، سونا و جکوزی بهره‌مند شوید.
https://jahannews.com/vdcjyvehvuqeyvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyvehvuqeyvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.