قیمت سکه دو به شک شد

دنیای اقتصاد . ۱۴۰۳/۷/۲۵،‏ ۱۰:۰۰


اقتصادنیوز : تکنیکالیست‌ها معتقدند مرز ۴۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان از حمایت مهمی برای سکه برخوردار است و اگر قیمت به زیر این سطح کاهش یابد، احتمال نوسانات منفی و کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، معامله‌گران معاملات امروز بازار طلا و سکه را با نیم نگاهی به نوسانات شبانه اونس طلا و دلار آغاز خواهند کرد؛ دو مولفه مهمی که این روزها بازار طلا و سکه را با نوسانات قابل توجهی روبرو کرده است. قیمت اونس طلا که در روز سه‌شنبه ۲۶۵۵ دلار قیمت خورده بود، در لحظه تدوین این گزارش ۲۶۶۷ دلار نرخ گذاری شد. قیمت دلار هم در جریان معاملات پشت خطی ۶۲ هزار و ۸۳۰ تومان نرخ گذاری شد.

تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند اونس طلا در مرز ۲۶۳۵ دلار حمایت قوی دارد و نوسان این فلز گرانبها در ناحیه یاد شده تعیین‌کننده خواهد بود و در صورت کاهش قیمت به پایین این سطح، احتمال نوسانات بیشتر قوت خواهد گرفت. به عقیده این گروه، قیمت طلا در روز سه‌شنبه با کاهش بازده اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت، در حالیکه سرمایه‌گذاران با احتیاط منتظر داده‌های بیشتری بودند که بتواند سرنخ‌های جدیدی در مورد چرخه کاهش نرخ‌های بهره فدرال رزرو ارائه دهد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر « قیمت سکه در تردید؛ بازار بر سر دوراهی قیمت طلا و دلار/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۳ » بخوانید.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه