لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین : اجازه دهید مسی تا زمانی که می‌تواند فوتبال بازی کند

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۵،‏ ۱۱:۰۲


لیونل اسکالونی می‌گوید تنها خواسته‌اش از لیونل مسی این است که تا وقتی توانایی دارد در تیم ملی آرژانتین بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی مقابل تیم ملی بولیوی به میدان رفت و در یک بازی جذاب و پر گل موفق شد با نتیجه ۰-۶ برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

مسی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و توانست سه گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر برساند و دو پاس گل هم برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کند و اسکالونی پس از پایان این بازی از عملکرد درخشان او تمجید کرد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین به خبرنگاران گفت:

« مسی همیشه من را غافلگیر کرده است. لحظاتی در بازی بود که روی نیمکت نشستم و به پابلو آیمار گفتم که مسی واقعا فوق العاده است. از این که می‌توانم اینجا روی نیمکت بنشینم و از تماشای کارهایی که او انجام می‌دهد و حمایتی که از تیم دارد لذت ببرم واقعاً خوشحال هستم.

این اتفاقی فوق العاده برای ما است و مسی همیشه نشان داده است که از هر لحظه‌ای برای غافلگیر کردن همه استفاده می‌کند. اجازه دهید او تا زمانی که می‌تواند فوتبال بازی کند و این تنها خواسته‌ای است که من همیشه از او دارم چون تماشای بازی او و داشتن او در کنار این تیم و ما افتخار است.»

او با ابراز رضایت از عملکرد تیمش اظهار داشت:

« این پیروزی و حفظ روحیه برای ما بسیار مهم بود. ما توانستیم با هویت خودمان ببریم و هرگز این روحیه را از دست ندادیم. مهم‌ترین نکته این است که بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و هواداران در حالی ورزشگاه را ترک کردند که خوشحال و سرحال بودند.

بازیکنان می‌دانند که ما باید به این روند ادامه دهیم چون هواداران منتظر دیدن چنین عملکرد و نتایجی هستند و ما باید به حریفان هم احترام بگذاریم و با تمام توان بازی کنیم. ما همچنین می‌خواستیم در این بازی به بازیکنان جوان فرصت دهیم و باید با همین اشتیاق و قدرت در ادامه مسیر پیش برویم.»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.