انتصاب مدیرعامل انجمن دوستی ایران و نروژ و تشکیل هیات مدیره جدید

انتخاب . ۱۴۰۳/۷/۲۵،‏ ۱۲:۰۷


آقای مهدی صداقت‌پور به عنوان مدیرعامل، این انجمن منصوب شدند. در این راستا، اعضای هیات مدیره جدید نیز انتخاب شده‌اند که هدف آنها دستیابی به اهداف دیپلماسی عمومی و تقویت روابط دوستانه و فرهنگی، اجتماعی، ارتباطات، علمی و دانشگاهی، فنی و اقتصادی، بین ایران و نروژ است.

به گزارش روابط عمومی انجمن دوستی ایران و نروژ، رییس جدید هیات مدیره این انجمن، آقای دکتر داود حیدری، که پیش‌تر موسس و مدیرعامل انجمن بودند و با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود این انجمن را به عنوان یک نهاد فعال و تأثیرگذار در زمینه دیپلماسی فرهنگی حفظ کرده‌اند، در این دوره جدید نیز آماده‌سازی و توسعه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای دو کشور را در دستور کار خود دارند.

هیات مدیره جدید، با اشتیاق و اراده قوی به اجرای اهداف انجمن ادامه خواهند داد و برگزاری رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را در راستای تقویت همبستگی میان ایران و نروژ در برنامه‌های خود خواهند داشت.

همچنین بر اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، «امروز ارتباطات و تعاملات بین‌المللی و به ویژه دیپلماسی عمومی از اهمیت مضاعفی برخوردارند. انجمن‌های دوستی می‌توانند نقش موثری در تقویت شناخت متقابل و بهبود روابط فرهنگی و اجتماعی ایفا کنند و زمینه‌ساز همکاری‌های سازنده و متقابل شوند.»

امید است با تغییرات انجام شده، گام های مؤثری در جهت توسعه همکاری‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی و انتقال تکنولوژی میان دو کشور برداشته شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه