دشمنان شما کوچکتر از آن هستند که در برابر اراده ملت‌های اسلامی و مقاومت بایستند

تقریب نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۷،‏ ۱۱:۵۴


فرمانده نیروی دریایی ارتش:
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت دشمنان هشدار می دهم که شما کوچکتر از آن هستید که بخواهید در برابر اراده ملت‌های اسلامی و مقاومت بایستید.
به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در اختتامیه اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت گفت: دنیای اسلام یک شخصیت با عظمت، جبهه مقاومت یک پرچمدار برجسته و حزب الله یک رهبر کم نظیر را از دست داد، ولی برکات جهاد چندین ساله او از بین نرفته است و اساسی که او در لبنان پایه گذاری کرد با فقدان او از بین نخواهد رفت و ضربات جبهه مقاومت بر پیکره فرسوده و رو به زوال رژیم سفاک صهیونیستی، کوبنده تر خواهد بود.

وی افزود: با وجود تسلیحات پیشرفته و تکنولوژی جهان که به خدمت رژیم صهیونیستی درآمده، اما این رژیم همواره در برابر مقاومت لبنان و حزب الله سر خم کرده است و حملات آنها به ضاحیه بیروت تنها نشانه ای از وحشت و شکست آنهاست، آنچه آنها نمی دانند این است که با شهادت سید حسن نصرالله و شهید هنیه و شهید نیلفروشان، مشعل مقاومت روشن تر خواهد شد و خون هایی که بر زمین ریخته شد، هزاران مبارز دیگر متولد خواهد شد.

امیردریادار ایرانی گفت: به دشمنان هشدار می دهم که شما کوچکتر از آن هستید که بخواهید در برابر اراده ملت های اسلامی و مقاومت بایستید.

وی افزود: صحنه فلسطین امروز یکی از جلوه های این مقاومت است که رژیم صهیونیستی را وضعیت تهاجمی به وضعیت تدافعی و انفعالی کشانده است و مشکلات امروز رژیم نشانه قدرت مقاومت و اسلام است. نمونه های دیگر این مقاومت را می توان در یمن و عراق که دشمنان را به ذلت کشانده اند، مشاهده کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این رژیم غاصب با وجود تمام حمایت ها و نقشه های آمریکای جنایتکار و مزدوران منطقه ای شان، به یاری خداوند به زانو درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: آنها دیگر در غزه و کرانه باختری روی آرامش نخواهند دید چرا که روز به روز به فروپاشی نزدیک تر می شوند.

امیر دریادار ایرانی گفت: امروز وظیفه همه مسلمانان، حمایت قاطعانه و بی قید و شرط از مقاومت در برابر رژیم غاصب و نامشروع است و هرگونه همکاری و کمک به این رژیم، خیانتی نابخشودنی است.

وی افزود: دشمن با وجود تمام تسلیحات پیشرفته و حمایت های آمریکا، در برابر اراده و ایمان ملت ها، ناتوان است و ایستادگی غزه، لبنان، یمن و عراق این نوید را می دهد که روز پیروزی نزدیک است و این رژیم کودکش به پایان ننگین خود نزدیک تر می شود.

امیردریادار ایرانی با اشاره به موج بیداری جهانی در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا که علیه ظلم و ستم آنها به پا خاسته است، گفت: مقاومت همچنان در صحنه ایستاده و استوار است و امروز ما تدبیری است که امام راحل(ره) چهار دهه پیش اندیشیده بودند یعنی واژه ای به نام وحدت است که امام حاضر انقلاب هم بر آن تأکید می کنند، وحدت و جلوگیری از نفوذ و غفلت در برابر دشمنان و به همت امت اسلام و مقاومت و کشورهای حامی آن، برای همیشه رژیم غاصب از صحنه روزگار محو خواهد شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه