واکنش مقاومت فلسطین به عملیات ضدصهیونیستی در جنوب بحرالمیت

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۷،‏ ۱۳:۱۷


کمیته مقاومت فلسطین به عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی بحر المیت واکنش نشان داد و آنرا واکنشی عادی به جنایات صهیونیستها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، کمیته مقاومت فلسطین به عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی بحرالمیت واکنش نشان داد و بیان کرد: عملیات تیراندازی در شهرک نئوت هیککار در جنوب بحر المیت در نزدیکی مرز اردن را مورد تمجید قرار می دهیم.

کمیته مقاومت فلسطین در بیانیه خود آورده است: این عملیات واکنشی طبیعی و واجب حتمی به جنگ نسل کشی و کشتار و جنایات در فلسطین و لبنان است.

کمیته های مقاومت فلسطین بیان کرد: عملیات قهرمانانه در جنوب بحرالمیت پاسخی به توهمات ژنرالهای شکست و تروریست رژیم صهیونیستی است که گمان می کنند توان غلبه بر مقاومت را دارند. این سرآغاز مرحله جدیدی برای ریشه کنی رژیم خبیث در همه جای منطقه ما است.

در این بیانیه آمده است: عملیات بحرالمیت پیامی به صهیونیستها و کابینه افراطی متوهم درباره غلبه بر مقاومت است. مقاومت حاضر و قوی خلاق است و تا زوال رژیم خبیث از کالبد امت ما ادامه خواهد یافت.

گفتنی که دقایقی قبل، گزارش هایی مبنی بر عملیات ضدصهیونیستی در سرزمین های اشغالی منتشر شده است. منابع خبری می گویند که در این عملیات ۲ نظامی صهیونیست در نزدیکی بحر المیت در سرزمین های اشغالی مورد اصابت قرار گرفتند. منابع خبری می گویند که مجریان عملیات ۲ نفر بودند که از کشور اردن وارد سرزمین های اشغالی شدند و یکی از آنها به شهادت رسیده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه