راه شهدای مقامت ادامه خواهد داشت/ لزوم کمک مالی به آوارگان فلسطینی

تقریب نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۷،‏ ۱۳:۴۶


ماموستاکلشی‌نژاد:
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی‌تردید این راه شهدای مقاومت ادامه یافته و با شهادت اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله، محور مقاومت تقویت می‌شود و با قدرت در مقابل اسرائیل مقابله خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به جنایات روزهای گذشته رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی اظهار داشت: متأسفانه هم‌اکنون این جنایات به اوج خود رسیده و آنها به صورت دیوانه‌وار همه، از جمله زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع و غیرنظامی را مورد تعددی و تجاوز قرار داده و آنان را به شهادت می‌رسانند.

وی با تسلیت خبر ناگوار شهادت رهبر حماس و جانشین اسماعیل هنیه یعنی یحیی سنوار به جبهه مقاومت و مردم مسلمان غزه و فلسطین تصریح کرد: بی‌تردید این راه ادامه یافته و با شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار، محور مقاومت تقویت می‌شود و با قدرت در مقابل اسرائیل مقابله خواهد کرد و در این راستا راه شهادت از صدر اسلام بوده و تا زمانی که مسلمانی در دنیا وجود داشته باشد در مقابل دشمنان مقاومت خواهد کرد.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه بیان کرد: دشمنان اسلام بدانند که با شهادت فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت، نه تنها مبارزه متوقف نمی‌شود بلکه با قدرت بیشتری در مقابل آنها قدعلم خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به تمام مسلمانان کشورمان اعم از سنی و شیعه توصیه می‌شود که با توجه به اوضاع نابسامان مردم مظلوم فلسطین و جنوب لبنان، با کمک‌های مالی خود به آوارگان فلسطینی و لبنانی که مورد هجمه درندگان غاصب صهیونیستی قرار گرفته‌‌اند کمک کنند.

ماموستا کلشی‌نژاد در ادامه با تبریک روز استاندارد گفت: استاندارد یک موضوع امنیتی بین تولیدکننده و مصرف‌کننده بوده و مربوط به تمامی ابعاد زندگی انسان است بنابراین باید کارشناسان این حوزه بسیار دقت کرده و استاندارد لازم برای استفاده از تولیدات را داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: باید تولیدکننده با رعایت تمامی جوانب، تولید خود را انجام دهد تا مصرف کننده نیز آن امنیت و اعتماد کافی را داشته باشد و از مواد تولیدی که وجود دارد استفاده کند چون اگر استانداردها رعایت شود سبب اعتماد آحاد مردم خواهد شد.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: بی‌شک اگر استاندارد وجود داشته باشد نیاز به استفاده از کالاهای خارجی و واردات نیست پس وظیفه بزرگی بر دوش حوزه استاندارد است و بنابراین باید دقت کافی در کار داشته باشند چون اگر اجناس مرغوبیت لازم را نداشته باشند مصداق بارز آیه قرآن کریم در کم‌فروشی و نقصان است و عذاب دردناکی در قیامت دارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه