ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن مشخص شد

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۷،‏ ۹:۴۹


ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن در هفته هشتم با دو تغییر اجباری نسبت به بازی قبل خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل هم قرار می‌گیرند.

استقلال با نظر سرمربی موقت خود، سهراب بختیاری‌زاده ترجیح داد پیش از دیدار حساس و مهم برابر النصر، بازی هفته هشتم خود مقابل ذوب‌آهن را انجام دهد که در شرایط بازی قرار داشته باشد، به دنبال هر سه امیتاز این دیدار خانگی است تا با فرم خوبی مهیای دیدار آسیایی سخت خود شود.‌

سهراب بختیاری‌زاده برای این دیدار احتمالا تمایلی نداشت تا به ترکیب برنده دست بزند اما حالا با مصدومیت ابوالفضل جلالی و محرومیت انضباطی سیدحسین حسینی از سوی باشگاه مجبور شده تا تیمش را برای دیدار با ذوب آهن با دو تغییر نسبت به بازی با هوادار روانه میدان کند‌.

از این رو در چارچوب دروازه آبی‌پوشان محمدرضا خالدآبادی گلر دوم استقلال که علیرغم نمایش ناامیدکننده حسینی موفق نشده بود در این فصل به میدان برود، حالا فرصت خوبی را پیش روی خود می‌بیند تا اولین کلین‌شیت استقلال را در لیگ بیست و چهارم به نام خود بزند‌.

رافائل سیلوا که هفته گذشته مقابل هوادار یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رسانده بود، در این دیدار نیز فیکس خواهد بود و سامان فلاح و محمدحسین مرادمند در کنار او قرار می‌گیرند تا خط دفاعی آبی‌پوشان را تشکیل دهند. رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور نیز فولبک‌های استقلال مقابل ذوب‌آهن خواهند بود که علاوه بر وظایف دفاعی، نقش مهمی در پی‌ریزی حملات این تیم اجرا خواهند کرد.

دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا نیز در پست ۶ و ۸ قرار خواهند گرفت و جلوتر از آن‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف به میدان می‌رود که به تازگی از اردوی تیم ملی ازبکستان بازگشته است.

مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو خط حمله استقلال را تشکیل خواهند داد. محمدی پس از بازگشت از محرومیت عملکرد خوبی داشت و یک گل زد اما بلانکو هنوز در این فصل موفق به ثبت گل یا پاس گلی نشده است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب‌ آهن:

محمدرضا خالدآبادی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه