شهادت فرماندهان مقاومت جوشش دوباره به سمت پیروزی است

تقریب نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۷،‏ ۱۷:۴۱


امام‌جمعه بندر لنگه:
امام جمعه بندرلنگه گفت: با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، نه‌تنها مقاومت، ضعیف و متوقف نخواهد شد، بلکه باقدرت و سرعت بیشتر به سمت قلۀ پیروزی به حرکت خود ادامه خواهد داد.
به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار کرد: با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، نه‌تنها مقاومت، ضعیف و متوقف نخواهد شد، بلکه باقدرت و سرعت بیشتر به سمت قلۀ پیروزی به حرکت خود ادامه خواهد داد و مرگ بر اسرائیل را رقم خواهد زد.

وی افزود: خبر شهادت مجاهد شهید یحیی سنوار انسان را متأثر کرد، البته شأن ایشان شهادت بود. مردانی که عمر خود را در راه مبارزه با استکبار گذاشته‌اند اگر در بستر از دنیا بروند جای تعجب دارد.

امام‌جمعه بندر لنگه بیان کرد: جبهه مقاومت غمگین شد مجاهد شجاع که صهیونیست دروغ جزء ذات آنهاست شایعه کرده بودن در پناهگاه هستند و در جای امن زندگی می‌کند شهادتشان وسط میدان مبارزه معلوم کرد چه کسی راست می‌گوید.

حجت‌الاسلام کیخا ادامه داد: دشمن می‌داند و تجربه کرده است که با رفتن اسماعیل هنیه ها و یحیی سنوار ها، سیدحسن نصرالله‌ها مقاومت متوقف نخواهد شد اگر قرار بود متوقف شود عزالدین قسام ها را که شهید کردند همان جا باید متوقف می‌شد نه‌تنها ضعیف و متوقف نمی‌شود؛ بلکه باقدرت بیشتر و سرعت بیشتر به سمت قلۀ پیروزی حرکت می‌کند این اداره خداوند متعال است که در خون شهید جوشش خاصی قرار داده است.

وی عنوان کرد: شهید کسی است که حیات دنیایی خودش را فدا می‌کند تا دین زنده بمانند، شرف و ارزش‌ها زنده بمانند و خدای متعال هم هدیه اخروی را برایشان در نظر می‌گیرد هم به‌خاطر نیت پاک آنها یک اثری در خون آنها و جان دادند آنها قرار می‌دهد که باعث قدرتمندترشدن جریانی ایست و مکتبی ایست که آنها در این راه جان خود را فدا کردند.

امام‌جمعه بندر لنگه گفت: بعد از شهادت حاج‌قاسم دیدیم که تبدیل به یک مکتب شد تبدیل به یک تفکر و منظومۀ فکری شد حاج‌قاسم و حاج‌قاسم های زیادی در جبهه مقاومت تکثیر شدند.

حجت‌الاسلام کیخا اضافه کرد: با شهادت شهید سرافراز عباس نیل‌فروشان که انسان غبطه می‌خورد در سبک زندگی‌شان و اوج درجه‌ای که از خدای متعال درجه رفیع شهادت را می‌گیرند و با شهادتشان چه حرکت عظیمی شکل می‌گیرد و سنت خدا هم همین است.

وی با بیان اینکه شاهد خواهیم بود که به‌زودی مرگ اسرائیل رقم خواهد خورد خاطرنشان کرد: این دعای مستجاب همه آزادگان جهان است که: مرگ بر اسرائیل، خداوند متعال ما را با شهدا محشور کند یا با شهادت از این دنیا سفر کنیم یا اگر با مرگ طبیعی از دنیا می‌رویم حشر ما با شهدا باشد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه