پرسپولیس؛ دوئل جذاب اکرم آماده و میلاد سرحال خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۸:۳۳


شفقنا- اکرم عفیف بعد از نمایش ناامید کننده ای که در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران داشت در لیگ ستارگان قطر خودی نشان داد تا با روحیه بالایی به مصاف پرسپولیس برود البته او باتوجه به میلاد محمدی آماده کار راحتی در دیدار برابر سرخ پوشان نخواهد داشت. تقابل این دو بازیکن از جذابیت های خاص دیدار پرسپولیس و السد خواهد بود.

به گزارش شفقنا ورزشی، در یکی از حساس ترین و جذب ترین بازی های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا دو تیم پرسپولیس و السد به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به میدان نرفت این درحالی است که السد جمعه شب در دیدار برابر الشحانیه توانست با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد.

اکرم عفیف ستاره السد در این بازی بود که توانست سه پاس گل بدهد. ستاره محبوب قطری ها بعد از نمایش ناامید کننده ای که در دیدار برابر ایران داشت در لیگ ستارگان درخشید و با سه پاس گلی که داد نشان داد که از شوک شکست سنگین برابر ایران خارج شده است و با روحیه خوبی پای به بازی برابر پرسپولیس می گذارد.

عفیف از بازیکنانی است که همواره برابر تیم ملی ایران و تیم های ایرانی نمایش خوبی داشته است البته میلاد محمدی نشان داد که راه مهار کردن این بازیکن را خیلی خوب بلد است.

میلاد در دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر به خوبی اکرم عفیف را مهار کرد و اجازه هیچ گونه خودنمایی را به این بازیکن نداد.محمدی یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در تابستان بوده است. او که در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات راهی سرخ پوشان شد خیلی زود در ترکیب تیم جا افتاده و در کنار توانایی که در کارهای هجومی دارد یک بازیکن یارگیر هم نشان می دهد.

او در دربی رامین رضاییان، در دیدار برابر ازبکستان ارونوف و در دیدار برابر قطر اکرم عفیف را به خوبی مهار کرد تا نشان دهد که چه بازیکن باکیفیتی است.

اکنون یک دوئل دیگر بین اکرم عفیف و میلاد محمدی آغاز شده است. ستاره قطری ها نشان داد که در اوج به سر می برد و میلاد محمدی هم مثل همیشه آماده و روی فرم است و این باعث می شود تا تقابل این دو بازیکن در دیدار پرسپولیس و السد بسیار جذاب و دیدنی باشد.

اما نکته بسیار عجیب اینکه قلعه نویی تصمیم گرفت که از میلاد محمدی باتوجه به غیبت صالح حردانی در سمت راست استفاده کند این درحالی است که او یک مدافع چپ است. محمدی با وجود این تغییر پست نمایش بسیار خوبی برابر قطر داشت و عبدالکریم حسن و اکرم عفیف را به خوبی مهار کرد.

آیا گاریدو هم از محمدی در پست غیر تخصصی استفاده خواهد کرد؟

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.