ارائه بسته تخفیفی به مناسبت ۱۸ سال فعالیت ایرانسل

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۰:۰۱


به مناسبت هجدهمین سالروز راه‌اندازی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه برای همه مشترکان خود درنظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ۲۹ مهر ۱۳۸۵، اپراتور ایرانسل متولد شد تا شبکه تلفن‌همراه کشور را رقابتی و متحول کند و ۲۹ مهر ۱۴۰۳، هجده سال از راه‌اندازی ایرانسل می‌گذرد. به همین مناسبت، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه، برای همه مشترکان خود تدارک دیده است.

۱۸ سال در کنار شما بودن

به مناسبت فرارسیدن ۲۹ مهرماه، هجدهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن‌همراه ایرانسل و به رسم قدردانی از مشترکان عزیز، از ۲۷ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۳، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند بسته ترکیبی ۲گیگابایت اینترنت و ۲ساعت مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی ۸هزار و ۸۰۰ تومان خریداری کنند. این بسته تا دو روز پس از فعالسازی اعتبار دارد و به دفعات قابل‌خریداری است. خرید این بسته با شماره‌گیری کددستوری #۵* یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من امکان‌پذیر است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.