امید لطیفی ستاره ذوب آهن پس از برتری 3 بر 0 مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر : خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم ؛ من همیشه صدم را می‌ گذارم که به تیمم کمک کنم

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۹:۵۰


امید لطیفی ستاره ذوب آهن گفت : خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم. پس از دو تا ناکامی که نتیجه را واگذار کرده بودیم توانستیم به بازی‌ های لیگ برگردیم و سه امتیاز این بازی حساس را بگیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس به مصاف ذوب‌ آهن اصفهان رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. مجید علیاری (56 و 87) و امید لطیفی (70) برای ذوب‌ آهن گلزنی کردند. درست در زمانی که استقلال به جبران تک گل خورده مقابل ذوب آهن امیدوار بود، گل دوم امید لطیفی از راه رسید تا آبی‌ ها در مسیر پذیرش این شکست سنگین خانگی قرار بگیرند‌.

لطیفی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:

خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم. پس از دو تا ناکامی که نتیجه را واگذار کرده بودیم توانستیم به بازی‌ های لیگ برگردیم و سه امتیاز این بازی حساس را بگیریم.

لطیفی در پاسخ به اینکه فکر می‌کرد که مقابل استقلال در نیمه دوم سه گل بزنند گفت:

استقلال تیم بزرگی است و هر تیمی جلویش قرار بگیرد انگیزه دارد که هر چه در توان دارد در زمین بگذارد. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

او در مورد گلزنی‌ اش گفت:

من همیشه صدم را می‌ گذارم که به تیمم کمک کنم و خدا را شکر توانستم در این برد دلچسب به تیمم کمک کنم.

کلیپ این مصاحبه را می توانید در بخش ویدیو این خبر مشاهده کنید.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه