المیادین: بعد از حمله هوایی حزب‌الله به قیساریه سرنوشت نتانیاهو معلوم نیست

اعتماد آنلاین . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۰:۰۱


المیادین گزارش داد: در پی حمله پهپادی امروز صبح حزب الله لبنان به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در شهر قیساریه خبری از سرنوشت وی در دسترس نیست.

المیادین گزارش داد: در پی حمله پهپادی امروز صبح حزب الله لبنان به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در شهر قیساریه خبری از سرنوشت وی در دسترس نیست.

به گزارش جماران، هنوز مشخص نیست که نتانیاهو در زمان حمله هوایی حزب الله به محل اقامت وی در شهر قیساریه در شمال تل آویو و جنوب حیفا در این مکان حضور داشته است یا نه.

دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل حاضر نشده است در این زمینه واکنش نشان دهد و اعلام کند که نتانیاهو در زمان حمله هوایی کجا بوده است.

 روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت که دفتر نخست وزیر اسرائیل از محل حضور نتانیاهو در زمان انفجار پهپاد در قیساریه امتناع کرد.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که یک پهپاد حزب الله لبنان در نزدیکی  خانه «بنیامین نتانیاهو» نخست و زیر رژیم اسرائیل در قیساریه در جنوب حیفا منفجر شد.

این پهپاد به شکل مستقیم به نزدیکی خانه نتانیاهو اصابت کرد و  انفجار آن باعث زخمی شدن شماری اسرائیلی شده است.

 ارتش رژیم اشغالگر به ناکامی سامانه های دفاعی این رژیم در رهگیری این پهپاد اعتراف کرد.

ارتش رژیم اشغالگر تأکید کرد که سه پهپاد از لبنان به سرزمین های اشغالی وارد شدند و مدعی شد که دو پهپاد را منهدم کرد اما سومین پهپاد به ساختمانی در قیساریه اصابت کرد.

رسانه های اسرائیلی تأکید کردند که این پهپاد به مدت یک ساعت بر فراز شهر گردش کرد و بعد از آن یک ساختمان را در قیساریه هدف قرار داد. رسانه های اسرائیلی  این حادیه را «صبح شوم» توصیف کردند.

همچنین تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد پهپاد در کنار یا بالگرد اسرائیلی در حال پرواز که این بالگرد در جستجوی پهپاد در حومه حیفا بوده است.

در تحولی دیگر، الجزیره گزارش داد که پلیس اسرائیل خیابان های شهر قیساریه را بسته است و از نزدیک شدن خبرنگاران به محل اصابت پهپاد جلوگیری می کند.

وبسایت والا نیز گزارش داد که شمار  زیادی نیروی پلیس اسرائیل به مکان سقوط پهپاد گسیل شدند.

آسمان قیساریه در شمال تل آویو نیز شاهد حضور گسترده جنگنده و بالگردهای نظامی شده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه