رئیس ژیمناستیک هنری بانوان آسیا:  ایران کشوری قدرتمند و زیباست/ درگاهی یک الگوست

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۰:۳۲


به گزارش ایرنا، راضیه گیزیلگان رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا که برای تدریس دوره ترینینگ کمپ مربیگری بانوان به ایران سفر کرده بود در خصوص حضورش در کشورمان اظهار داشت: سال‌ها پیش در دورانی که ژیمناست بودم با تیم ملی کشورم در جام فجر شرکت کردم و به ایران آمده بودم. به نظر من ایران کشوری قدرتمند و بسیار زیباست و خیلی هم تغییر کرده و طبیعت بسیار زیبایی هم دارد.

وی افزود: ژیمناسیتک در ایران سال به سال در حال پیشرفت است. ایران ژیمناست‌های مرد خوبی در دارحلقه و خرک حقله دارد اما حالا دختران ایران هم سطح نسبتا خوبی در ژیمناستیک هنری دارند و رفته رفته رو به پیشرفت هستند در این سفر متوجه شدم که زنان ایرانی زیادی در ژیمناستیک هنری حضور دارند و نهایت تلاششان را در این رشته می‌کنند.

رئیس ژیمناستیک هنری بانوان آسیا با تمجید از عملکرد دکتر زهرا اینچه درگاهی گفت دکتر اینچه درگاهی رئیسی فعال و برای ژیمناستیک ایران بسیار سودمند است. از نظر من او نه تنها برای خانواده ژیمناستیک بلکه برای تمام زنان ایران الگوست. دکتر اینچه درگاهی شخصیتی بسیار خلاق و حمایت‌گر دارد و سعی می‌کند تا سطح ژیمناستیک ایران را ارتقا دهد. او برای ژیمناستیک ایران یک امتیاز و نعمت است. دکتر اینچه درگاهی در اتحادیه ژیمناستیک آسیا هم حضوری فعال دارد و معتقدم که در عرصه بین‌المللی برای تمام زنان جهان الگو خواهد بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.