ژسوس: الهلال موفق‌ترین باشگاه در تاریخ آسیاست

انتخاب . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۱:۱۲


 ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، وضعیت نیمار و یاسین بونو برای بازی مقابل العین امارات را توضیح داد و همزمان اعلام کرد که تیم الفیحاء از یک شکست تاریخی گریخت.

الهلال با پیروزی ۳-۰ مقابل الفیحاء به یک برد شایسته دست یافت. این مسابقه در چارچوب هفته هفتم لیگ حرفه‌ای عربستان برگزار شد.

 «ما مقابل تیمی منظم قرار گرفتیم، اما بهتر بازی کردیم و موفق شدیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم و تمام امتیازات را کسب کنیم. از کسب این پیروزی خوشحالیم. ما بازی را به شکلی که برنامه‌ریزی کرده بودیم انجام دادیم.»

 «فکر می‌کنم دروازه‌بان الفیحاء بازی بسیار خوبی انجام داد. او تیمش را از یک شکست تاریخی نجات داد و همزمان از دروازه‌بان خودمان، محمد الربیعی، تشکر می‌کنم. او عملکرد خوبی داشت و به ما اطمینان داد که می‌توانیم به او اعتماد کنیم.»

 «ما هنوز نمی‌دانیم که بونو می‌تواند مقابل العین بازی کند یا نه. وضعیت او را پیگیری می‌کنیم و هنوز مشخص نیست.»

 «با احتساب امروز، نیمار یک سال کامل از میادین دور بوده است. او به طور کامل از لحاظ پزشکی بهبود یافته و به تمرینات گروهی پیوسته است. اگر در دو روز آینده همه چیز مثبت پیش برود، او به تیم برای بازی با العین ملحق خواهد شد.»

«امروز برای همه اعضا و هواداران الهلال روزی ویژه است، چرا که با سالگرد تأسیس باشگاه همزمان شده است. الهلال بزرگ‌ترین و موفق‌ترین باشگاه در تاریخ فوتبال آسیا است.»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.