مرتضی به جای کنعانی: بازگشت به زمین آشنا

انتخاب . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۱:۴۴


مرتضی پورعلی‌گنجی در فصل اول حضورش در پرسپولیس بازیکن فوق‌العاده مهمی بود و در کنار گولسیانی نقشی پررنگ در دبل قهرمانی داشت اما فصل قبل با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد. مرتضی در دو بازی اول لیگ قهرمانان آسیا فصل قبل مقابل النصر عربستان و الدحیل در قطر بازی کرد. او در پنج هفته ابتدایی فصل لیگ برتر هم فیکس بود و البته مقابل ذوب‌آهن یک نیمه و در سایر مسابقات نود دقیقه‌ای بود.

آخرین بازی نود دقیقه‌ای و فیکس مرتضی برای پرسپولیس مربوط به بازی با گل‌گهر در هفته پنجم فصل گذشته است. مسابقه‌ای که روز 16 مهرماه برگزار شد و برد سرخ‌ها با مصدومیت شدید یاسین سلمانی تلخ شد.

با مصدومیت کنعانی‌زادگان و خروج نام او از فهرست بازی با السد حالا احتمال حضور پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی در بازی دوشنبه شب بالا رفته است که اگر این‌گونه باشد او بعد از یک سال و دو هفته دوباره حضور در ارنج اصلی پرسپولیس را تجربه خواهد کرد.

 نکته جالب‌تر اینکه او با پیراهن السد مقابل پرسپولیس بازی کرده و زننده تک گل بازی بوده، اما نه برای تیم خودش بلکه برای پرسپولیس!

27 فروردین 1397 و در بازی مرحله گروهی مقابل السد پورعلی‌گنجی در همان دقیقه سوم مسابقه با ارسال محمد انصاری و ضربه سر شیرجه‌ای دروازه تیم خودش را باز کرد و بازی با همان تک گل تمام شد.

محمد قراگزلو

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.