جبهه مقاومت کمترین توقفی نخواهد داشت/ حماس زنده است و زنده خواهد ماند

بورس نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۲:۱۸


پیام رهبر انقلاب در پی شهادت یحیی سنوار؛

جبهه مقاومت کمترین توقفی نخواهد داشت/ حماس زنده است و زنده خواهد ماند

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی تأکید کردند: جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس‌نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، در پیامی به ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه، با ارج نهادن به مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی سنوار، تأکید کردند که جبهه مقاومت به‌هیچ‌وجه متوقف نخواهد شد و با شهادت سنوار نیز همچنان پیشروی خود را ادامه خواهد داد. ایشان تأکید کردند: حماس زنده است و خواهد ماند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم‌ای ملت‌های مسلمان! جوانان غیور منطقه! مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی سنوار به یاران شهیدش پیوسته است. او نماد روشن و درخشان مقاومت و مبارزه بود؛ با عزم راسخ در برابر دشمن جانی و متجاوز ایستاد و با تدبیر و شجاعت به او پاسخ دندان‌شکنی داد.

حادثه‌ی ۷ اکتبر یک ضربه‌ی تاریخی به دشمن بود که در یاد‌ها خواهد ماند و او در کمال عزت و سربلندی به مقام شهادت نائل آمد.

شخصی، چون او که تمام عمرش را در مبارزه با دشمن ظالم سپری کرده، سرانجامی جز شهادت شایسته‌ی او نداشت. هرچند فقدان او برای جبهه‌ی مقاومت دردناک است، اما این جبهه هیچ‌گاه به عقب نخواهد رفت، همان‌طور که با شهادت بزرگان دیگری، چون شیخ احمد یاسین و فتحی شقاقی و رنتیسی نیز متوقف نشد.

ما همچنان در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهیم بود و این پیام را به خانواده، همرزمان و همه‌ی دلبستگان به جهاد در فی‌سبیل‌الله تبریک و تسلیت می‌گویم.

والسلام علی عباد الله الصّالحین
سیّد علی خامنه‌ای

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه