تیم ملی کاراته پیش از اسپانیا به روسیه می رود

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۳:۳۵


تیم ملی کاراته مردان کشورمان جهت حضور در یک دیدار تدارکاتی، پیش از اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا به روسیه اعزام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان اعزامی به پیکار‌های جام جهانی اسپانیا در حالی از صبح امروز (شنبه ۲۸ مهرماه سال ۱۴۰۳) در تبریز آغاز شده است که طبق اعلام سرمربی تیم ملی ۱۱ بازیکن به اردو فراخوانده شده اند.

کاراته کا‌ها تا پیش از شرکت در پیکار‌های جام جهانی ۳ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر خواهند گذاشت که طبق گفته سیدشهرام هروی، در آخرین مرحله اردو تکلیف نفرات اعزامی به اسپانیا مشخص می‌شود.

البته پیش از اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات جهانی اسپانیا، ملی پوشان کشورمان برای حضور در یک دیدار تدارکاتی به کشور روسیه اعزام خواهند داشت، این رقابت‌ها طی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

بهمن عسگری، مهدی عاشوری، مهدی خدابخشی، محمود نعمتی، مهدی گنج‌زاده، مهدی شهگل، علی‌رضا حیدری، صالح اباذری، مرتضی نعمتی نفرات دعوت شده به اردو هستند.

ضمن اینکه عرفان عسگری پور از تیم ملی امید و وهاب شاهمیر از تیم ملی جوانان نیز به اردو دعوت شده اند تا در کنار سایرین به تمرین بپردازند.

هدایت تیم ملی برعهده سید شهرام هروی پر افتخارترین مربی تاریخ کاراته کشورمان است، سجاد گنج زاده تنها مدال آور طلای تاریخ کاراته ایران در المپیک به تازگی به جمع کادرفنی اضافه شده است و علی کتیرایی نیز از قهرمانان پر افتخار کاراته ایران نیز به عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارد.

لازم به ذکر است، اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان در بخش تیمی (کاتا و کومیته) ۲ تا ۴ آذرماه سال جاری به میزبانی شهر «پامپلونا» کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.

تیم ملی کومیته مردان همراه با تیم ملی کاتا دختران و پسران قرار است در مسابقات جهانی اسپانیا حضور داشته باشند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.