رکوردهای دلگرم‌کننده؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل سلتاویگو

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۳:۰۶


طرفداری | پس از دو هفته وقفه به دلیل برگزاری بازی‌های ملی، رئال مادرید به دنبال کسب سه امتیاز و حفظ یا کاهش فاصله با بارسلونای صدرنشین به بالایدوس سفر می‌کند.

تیم‌های فوتبال سلتاویگو و رئال مادرید فردا در دیداری از چارچوب هفته دهم رقابت‌های فصل 25-2024 لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. رئال در آخرین بازی خود توانست پاسخ مناسبی به شکست مقابل لیل در لیگ قهرمانان اروپا بدهد و ویارئال را با نتیجه ۲-۰ شکست داد. حال تیم کارلو آنچلوتی با سلتاویگویی رویارویی می‌کند که مقابل آن آمار نسبتا خوبی در سال‌های اخیر داشته است.

رئال مادرید در ۱۱ رویارویی اخیر خارج از خانه خود مقابل سلتاویگو شکست نخورده است. آخرین باخت کهکشانی‌ها در خانه این تیم، به ۱۰ سال پیش (فصل ۱۴-۲۰۱۳) بازمی‌گردد که با نتیجه ۲-۰ نتیجه‌ را واگذار کردند. افزون بر این، رئال مادرید در هر ۸ تقابل اخیر خود با سلتاویگو پیروز شده است (بدترین رکورد باخت متوالی سلتاویگو مقابل یک تیم از لالیگا).

تقابل سلتاویگو و رئال مادرید فردا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم آلبانسا بالایدوس با قضاوت آلخاندرو هرناندز برگزار می‌شود. رئال برای این بازی، دنی کارواخال، براهیم دیاز و داوید آلابا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در آن سو، یاگو آسپاس، مهاجم اسطوره‌ای سلتا نیز به دلیل محرومیت، تنها غایب تیمش مقابل کهکشانی‌ها است. ترکیب احتمالی رئال مادرید از نگاه مارکا به شرح زیر است: کورتوا | مندی، رودیگر، میلیتائو، وازکز | بلینگام، شوامنی، کاماوینگا، مودریچ | وینیسیوس و امباپه خلاصه بازی رفت رئال مادرید و سلتاویگو در لالیگا – فصل ۲۵-۲۰۲۴  

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.