شهادت «یحیی سنوار» روحیه مقاومت را دو چندان خواهد کرد

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۳:۵۷


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: شهادت فرمانده مقاومت غزه با هدف خاموش کردن آتش خشم مقاومت بود بی‌شک این اقدام‌ بی‌شرمانه روحیه جنبش حماس را تقویت خواهد نمود. 

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در پی شهادت یحیی ابراهیم سنوار، رهبر جنبش حماس در فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِ، فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَ مِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُ و مَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلا

یکسال از جنگ حق علیه باطل در فلسطین اشغالی می‌گذرد، جنگی خانمان سوز با بیش از ۱۰۰ هزار شهید و زخمی که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. در این مدت رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ جنایتی رویگردان نشد تا به خیال خود آتش خشم مقاومت را خاموش کند که بلعکس آن اتفاق افتاد.

شهادت یحیی سنوار، آخرین اقدام اسرائیل پس از ۱۲ ماه جنگ و کشتار بود. فرمانده‌ای شجاع که بیش از آنکه ترور شود، رسانه‌های اسرائیل وی را متهم به مخفی شدن در تونل‌های غزه از ترس این رژیم بود، اما بنابر اسناد دوربین‌های پهبادهای خود رژیم صهیونیستی، شهید سنوار با یونیفرم نظامی و دست و پای زخمی ناشی از گلوله و مهمتر در میدان نبرد به شهادت رسید.

سنوار، فرمانده‌ای بود که تا آخرین لحظات زندگی خود دست از مبارزه با صهیونیست‌ها برنداشت و شهادت این فرمانده دلیر یقیناً وحدت جبهه مقاومت و تقویت رزمندگان القسام را به دنبال دارد.

رژیم غاصب اسرائیل که از حمایت‌های همه جانبه آمریکا و غرب برخوردار است، با کشتار زنان و کودکان و در رأس آن فرماندهان برجسته مقاومت از جمله: شهید اسماعیل هنیه، شهید حسن نصرالله و شهید یحیی ابراهیم سنوار، قصد توقف جبهه مقاومت در منطقه را دارد. اما نتانیاهو تاریخ را از یاد برده است که ترور فرماندهان راه حل اساسی برای نابودی آنها نیست، زیرا با ترور یک فرمانده، فرمانده ای دیگر از درون ملت مقاومت به پا می‌خیزد و با عزم و جزمی راسخ‌تر به مبارزه با آنها ادامه می‌دهد.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه صهیونیست‌ها، به خانواده محترم شهید یحیی سنوار تسلیت و تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای آن شهید بزرگوار که عمری را در مبارزه علیه حکومت نامشروع اسرائیل سپری کرد علو درجات را آرزومندیم.

حبیب الله بوربور

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و رئیس شورای اصولگرایان خانه احزاب کشور

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه