برونو فرناندز: می‌خواهم به محض بازگشت به بازی‌های باشگاهی گلزنی را شروع کنم

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۴:۳۹


طرفداری | منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر تنها ۵ گل به ثمر رسانده است که این آمار، آنها را از حیث گلزنی تنها بالاتر از ساوتهمپتون قرار داده است.

برونو فرناندز، هافبک هجومی پرتغالی این تیم که در 166 بازی قبلی خود برای یونایتد 54 گل به ثمر رسانده بود، هنوز نتوانسته است در این فصل گلی برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

به گزارش رویترز، فرناندز پیش از بازی پرتغال در لیگ ملت‌ها مقابل لهستان گفت:

من می‌خواهم به محض بازگشت به تیم باشگاهی، عملکردم را بهبود بخشیده و دوباره گلزنی را شروع کنم. من باید مسئولیت این وضعیت را بر عهده بگیرم، زیرا به عنوان یک هافبک هجومی، انتظار می‌رود که گل‌های زیادی بزنم و در سال‌های گذشته همیشه آمار گلزنی بالایی داشته‌ام.

او ادامه داد:

من استانداردهای بالایی برای خودم تعیین کرده‌ام و از این استانداردها کوتاه نمی‌آیم. هنوز برای باشگاه گل نزده‌ام و امیدوارم به زودی بتوانم این کار را انجام داده و به تیم کمک کنم تا به مسیر پیروزی بازگردد.

منچستریونایتد در حال حاضر با 8 امتیاز از 7 بازی در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد که بدترین شروع شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود؛ این تیم در بازی بعدی خود و در جریان هفته هشتم لیگ برتر میزبان برنتفورد خواهد بود. گل دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد در لیگ برتر انگلیس  

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.