مهلت ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد تمدید شد

انتخاب . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۶:۴۵


فارس: مهلت ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد  سال 1404 تا دوم آبان تمدید شد.
 علی صدر معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون كارشناسي‌ارشد ناپيوسته سال 1404 در تمام دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي دولتي و غير‌دولتي، دانشگاه آزاد اسلامي و سی‌امین دوره المپياد علمي دانشجويي كشور تا 2 آبان ماه خبر داد.
صدر با اعلام این خبرگفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از 22 مهر آغاز شده و تا به امروز 28 مهر ادامه دارد که تاکنون بیش از     240 هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کرده اند.
معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: براي داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، بتوانند تا روز چهارشنبه 2 آبان ماه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني  www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.
صدر یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کرده اند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه