خدمات سازمانی زاگرس پوش در نمایشگاه و استقبال مدیران سازمان ها

افکار نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۷،‏ ۲۳:۰۴


زاگرس‌پوش، یکی از برندهای معتبر و نام‌آشنای صنعت پوشاک ایران، با بیش از دو دهه سابقه درخشان، بار دیگر در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک حضوری قدرتمند داشت.

زاگرس‌پوش، یکی از برندهای معتبر و نام‌آشنای صنعت پوشاک ایران، با بیش از دو دهه سابقه درخشان، بار دیگر در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک حضوری قدرتمند داشت. این برند همواره کوشیده است تا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و طراحی‌های به‌روز، محصولاتی اصیل و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. زاگرس‌پوش در طول سال‌های فعالیت خود با تأکید بر سه اصل «هنر، طبیعت و فرهنگ ایرانی» در تولیدات خود، توانسته جایگاهی ویژه در صنعت پوشاک کشور کسب کند و اعتماد بسیاری از مشتریان و بیش از 1000 سازمان بزرگ را جلب نماید.

در این نمایشگاه، زاگرس‌پوش به طور ویژه از خدمات جدید خود، مانند پک‌ هدایا، استایلینگ پک و خدمات سازمانی، رونمایی کرد. این خدمات که برای رفع نیازهای سازمان‌ها و مشتریان خاص طراحی شده‌اند، با استقبال مدیران و صاحبان کسب‌وکارها روبه‌رو شد.

توجه ویژه مدیران به خدمات استالینگ پک زاگرس‌پوش

استایلینگ پک، یکی از خدمات نوآورانه و جدید از این برند می‌باشد که تجربه‌ خریدی ویژه را به مشتریان ارائه می‌دهد. این پک شامل مجموعه‌ای از اکسسوری‌های شیک و کالیته پارچه‌های مرغوب ایتالیایی و ترکیه‌ای می‌باشد که با دقت و توجه به جزئیات انتخاب شده‌اند.

استایلیست‌های حرفه‌ای زاگرس‌پوش پس از انتخاب پارچه کت و شلوار، با مشاوره‌های دقیق، به مشتریان کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب‌ها را متناسب با استایل و سلیقه شخصی خود داشته باشند. یکی از مزایای مهم این سرویس که باعث تجربه‌ خریدی خاص می‌شود، ارائه تمامی خدمات در محل مد نظر مشتری می‌باشد و نیاز به حضور شما در فروشگاه‌های این مجموعه نمی‌باشد.

این پک‌ها، نه تنها برای افراد بلکه برای سازمان‌ها نیز گزینه‌ای ایده‌آل هستند، چرا که با خرید این پک می‌توانند هدایای ویژه‌ای به کارکنان و مدیران خود ارائه دهند که نمایانگر توجه به استایل و حرفه‌ای بودن آنها می‌باشد، همچنین با انتخاب پک استایل برای هدیه، امکان انتخاب آزادانه و مطابق سلیقه را نیز به شخص گیرنده هدیه می‌دهید. بسیاری از مدیران از پک‌های استایل به عنوان هدایای سازمانی استقبال کرده و آن را به عنوان یکی از راه‌های تشویق و تقدیر از کارکنان خود یا بهعنوان هدیه‌ای ویژه برای شرکای کاری خود انتخاب کردند.

از دیگر خدمات سازمانی زاگرس‌پوش که مورد استقبال قرار گرفت، فروش بن و کارت هدیه است که در ادامه آن را معرفی کرده‌ایم.

 بن‌های مبلغ‌دار زاگرس‌پوش هدیه‌ای ارزشمند برای قدردانی 

با انتخاب بن مبلغ دار زاگرس پوش ، هدیه شما کاربردی‌تر و با ارزش‌تر خواهد شد؛ چرا که حق انتخاب را به عزیزان خود هدیه می‌کنید. ارائه بن‌های مبلغ‌دار جهت تسهیل خرید و افزایش رضایت کارمندان محترم در سازمان‌ها می‌باشد. این بن‌ها برای خرید بدون محدودیت محصولات زاگرس پوش از طرف سازمان‌ها و ادارات جهت پاداش، هدیه، عیدی و سایر پرداخت‌های سازمانی بسیار مناسب‌ هستند. زاگرس پوش علاوه بر ارائه بن‌های مبلغ‌دار برای پرسنل شما، به مدیران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فرصت ویژه افزایش اعتبار و شخصی‌سازی بن‌ها، هدیه‌ای کاملا متناسب با هویت برند و شرکت خود تهیه کنند.

ویژگی متمایز بن‌های زاگرس‌پوش: 

  • افزایش اعتبار: زاگرس‌پوش به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با خرید بن‌، از افزایش اعتبار بهره‌مند شوند؛ به این صورت که با پرداخت هزینه‌ای مشخص، اعتبار بیشتری از هزینه پرداخت شده دریافت می‌کنید و می‌توانید بن‌هایی با ارزش بالاتر به کارکنان خود اهدا کنید.
  • شخصی‌سازی بن و حواله‌ها: امکان طراحی لوگوی شرکت، نام یا طرح مخصوص شرکت شما به بن‌ها.
  • هدیه‌ای متناسب با نیاز پرسنل: کارکنان شما می‌توانند با داشتن بن یا حواله، از تنوع محصولات زاگرس‌پوش در تمامی شعب بهره‌مند شوند.
  • بهره‌وری سریع و بدون دغدغه: فرآیند خرید و سفارش بن‌ها بسیار ساده و سریع است، فقط کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و مبلغ مد نظر خود را اعلام نمایید.
  • انعطاف در میزان مبلغ: بن‌ها با مبالغ متنوع برای هر نیازی موجود است.
  • کاربردی و هوشمندانه: به‌جای انتخاب هدیه‌های معمولی، به کارکنانتان آزادی انتخاب می‌دهید.
  • برای تمام مناسبت‌ها: این بن‌ها برای هر مناسبتی مانند تولد، سالگرد خدمت، اعیاد، تشویق‌های فصلی و... ایده‌آل هستند.

فروش عمده زاگرس‌پوش همراه با تنوع و کیفیت بالا 

فروش عمده لباس به سازمان‌ها در این مجموعه بر اساس مدل‌هایی از پیش دوخته شده و آماده انجام می‌شود، اما با این مزیت که امکان سفارشی‌سازی و تطبیق برخی از ویژگی‌ها برای پرسنل سازمانی وجود دارد. این ویژگی شامل اصلاح سایز و یا ایجاد تغییرات جزئی متناسب با نیاز هر سازمان است.

مزایای کلیدی این خدمت برای سازمان‌ها:

  1. تنوع در انتخاب: سازمان‌ها می‌توانند از میان مدل‌های آماده، لباس‌های مناسب برای پرسنل خود را به‌سرعت و در حجم زیاد انتخاب کنند. این لباس‌ها شامل انواع پوشاک باکیفیت، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع هستند که از قبل دوخته شده‌اند.
  2. صرفه‌جویی در هزینه و زمان: خرید عمده از زاگرس پوش امکان دسترسی به تخفیف‌های ویژه را فراهم می‌کند، که باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. همچنین از آنجایی که محصولات آماده هستند، سازمان‌ها به سرعت می‌توانند لباس‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.
  3. سفارشی‌سازی : بعد از انتخاب لباس‌های آماده، امکان اصلاحات جزئی مانند تنظیم سایز و افزودن برخی المان‌های سازمانی مانند لوگو فراهم است. این موضوع به تقویت هویت برند و افزایش یکپارچگی در پوشش پرسنل کمک می‌کند.
  4. کیفیت تضمین‌شده: تمامی لباس‌ها با بالاترین استانداردهای کیفی تولید شده‌اند و برای استفاده روزانه پرسنل سازمان‌ها مناسب و با دوام هستند، که این خود منجر به افزایش بهره‌وری و رضایت کارمندان می‌شود.

این خدمت برای سازمان‌هایی که به دنبال راه‌حل سریع، مقرون به‌صرفه و شیک برای تأمین پوشاک پرسنل هستند، بسیار ایده‌آل است.

استایل متفاوت با محصولات متنوع زاگرس‌پوش

زاگرس پوش با ارائه محصولات متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله پوشاک مردانه و زنانه، یکی از برندهای شناخته شده در صنعت مد و لباس ایران است. این برند با تمرکز بر استایل‌های کلاسیک، کژوال و مجلسی، به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ می‌دهد.

محصولات مردانه

در بخش مردانه، زاگرس پوش انواع کت و شلوار را در استایل‌های متفاوت ارائه می‌دهد. از کت و شلوارهای کلاسیک برای استایل‌های رسمی گرفته تا کت و شلوارهای اسمارت کژوال که انتخابی مناسب برای محیط‌های نیمه‌رسمی و حرفه‌ای هستند. همچنین پیراهن‌های این برند به دلیل تنوع، کیفیت و کاربردی بودن مورد استقبال آقایان با سلایق مختلف قرار گرفته است. از دیگر محصولات نیز می‌توان به شلوار، کت تک، پالتو، بارانی و... اشاره کرد.

زاگرس پوش

کت تک مردانه، پوششی است که با طراحی ساده و شیک خود می‌تواند انتخابی مناسب برای رویدادهای رسمی، نیمه رسمی و روزمره آقایان باشد.

محصولات زنانه

در بخش زنانه نیز تنوع محصولات چشمگیر است. از مانتو اداری و مجلسی گرفته تا کت و شلوار زنانه که در محیط‌های کاری یا مهمانی‌ها استفاده می‌شوند. علاوه بر این، شومیزها و شلوارهای پارچه‌ای و جین، ظاهری شیک و مدرن را برای بانوان فراهم می‌کنند. این مجموعه تلاش دارد تا با ارائه طرح‌های بروز و شیک، نیازهای بانوانی که به دنبال استایل‌های متفاوت و جذاب هستند را برآورده کند.

یکی از ویژگی‌های مهم محصولات زاگرس‌پوش، استفاده از متریال باکیفیت مانند پارچه‌های پشم، نخ پنبه، کرپ و جین است که علاوه بر دوام، راحتی فوق‌العاده‌ای را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

به گفته این برند: «ترکیب مواد باکیفیت و طراحی‌های مدرن، یکی از دلایل استقبال گسترده از محصولات زاگرس در سطح کشور بوده است.»

همه می دانیم که کت و شلوار یک ست لباس رسمی است و اغلب برای مراسم های با اهمیت و یا به عنوان لباس مجلسی از آن استفاده می شود. همچنین پر واضح است که کت و شلوار مختص آقایان نیست و این لباس رسمی را برای خانم ها نیز می دوزند.

زمان و محل برگزاری دوازدهمین نمایشگاه پوشاک

بازدیدکنندگان می‌توانند در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک، از نزدیک با محصولات و خدمات منحصربه‌فرد زاگرس‌پوش آشنا شوند. کارشناسان زاگرس‌پوش نیز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه مشاوره در خصوص خدمات این برند، هستند. 

تاریخ و مکان نمایشگاه:  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 9/8، غرفه 801

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.