بورل: اوضاع انسانی غزه در بدترین سطح است

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۶:۳۷


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره وخامت اوضاع انسانی در غزه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره پیامدهای ادامه جنگ در نوار غزه هشدار داد.

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که وضعیت انسانی در نوار غزه به بدترین سطح خود رسیده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که مسیرهای غزه باید باز شود تا حمایت‌های بشردوستانه بیشتری به این باریکه وارد شود.

مقام ارشد اتحادیه اروپا در خصوص حملات رژیم صهیونیستی علیه صلح بانان سازمان ملل هم گفت که نیروهای یونیفل در لبنان بر اساس دستور شورای امنیت و نه دستور آنتونیو گوترش در این کشور هستند.

امروز یک مسئول وابسته به وزارت بهداشت غزه به الجزیره گفت: سه بیمارستان در شمال غزه پس از حمله از سوی نیروهای اشغالگر از کار افتاده اند.

این مسئول فلسطینی همچنین به آتش سوزی ایجاد شده در مدارس اسکان آوارگان در اردوگاه جبالیا به علت حملات رژیم صهیونیستی و نیز اعدام غیرنظامیان در شمال غزه به دست نظامیان صهیونیست اشاره کرد.

وی درباره شرایط سخت شمال غزه گفت: اوضاع در شمال غزه بسیار سخت‌تر از روزهای اول جنگ است. ما نمی‌توانیم آماری از شهدا اعلام کنیم، آمار بسیار وحشتناک است و آماری که اعلام می‌شود مربوط به پیکرهای خارج شده از زیر آوار است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.