حمله معترضان عراقی به دفتر شبکه MBC عربستان در بغداد

رویداد ۲۴ . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۷:۱۶


صدها جوان خشمگین عراقی در پی اهانت شبکه سعودی ام‌بی‌سی به شهدای مقاومت، مقابل دفتر این شبکه در بغداد تجمع کرده و وارد محوطه آن شدند.

رویداد24| در پی انتشار گزارشی سراسر توهین علیه رهبران و فرماندهان شهید جبهه مقاومت از جمله شهید سید حسن نصرالله، شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید اسماعیل هنیه و شهید یحیی السنوار و دیگر شهدای شاخص مقاومت در شبکه سعودی MBC، جوانان عراقی طی فراخوانی مقابل ساختمان این شبکه در بغداد تجمع کرده و وارد محوطه آن شدند.در پی این فراخوان، نیروهای امنیتی عراقی مقابل دفتر این شبکه مستقر شدند، اما جوانان عراقی توانستند وارد محوطه شبکه شوند. طبق ویدئوهای منتشر شده، بخشی از ساختمان نیز دچار آتش‌سوزی شده است.

شبکه mbc در سال 2020 نیز با توهین به شهید ابومهدی المهندس، این شخصیت برجسته مقاومت را «تروریست» نامید که با اعتراض شدید عراقی‌ها علیه این شبکه همراه شد.این شبکه سعودی روز گذشته نیز با پخش گزارشی، شهدای شاخص مقاومت را «تروریست» خطاب کرد که با واکنش شدید مخاطبان و فعالان شبکه‌های اجتماعی عربی مواجه شده است.جنبش حماس نیز با صدور بیانیه‌ای گزارش MBC را کار ستون پنجم دشمن دانست و آن را اقدامی ننگین توصیف کرد و خواستار عذرخواهی این شبکه شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.