تشکر ویژه کریم باقری از هواداران پرسپولیس

فرارو . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۶:۵۱


مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چه داریم از هواداران است. آنها زحمت و تلاش برای تیم‌شان را خوب درک می‌کنند. مهم این است که تمام توان‌تان را برای تیم‌شان بگذارید.

 کریم باقری که اکنون همراه تیم در اردوی قطر به سر می‌برد در گفتگویی حضور پیدا کرد. او در مورد دوران غیبتش در پرسپولیس و پیگیری بازی‌های این تیم و همچنین شرایط کنونی سرخ‌ها و تاثیر هواداران صحبت کرده است. این مصاحبه را می‌خوانید:

*نزدیک به ۱۶ ماه حضور نداشتید در این مدت پرسپولیس را چگونه دنبال می‌کردید؟
-هر زمان که فرصت داشتم بازی‌ها را از تلویزیون تماشا و اخبار تیم را هم از طریق سایت‌ها دنبال می‌کردم.

*در بازی ۴ بر ۳ مقابل استقلال خوزستان چه حسی داشتید؟
-آن هفته نقطه طلایی بود. بازی با استقلال خوزستان را در خانه بودم و دیدم. بازی، یک جور خاصی پیش رفت. پرسپولیس و استقلال در لیگ پابه‌پای هم پیش می‌رفتند و خب استقلال جلوتر بود و پیروزی در آن مسابقه به آن‌ها کمک می‌کرد قهرمان شوند. می دانیم که در فوتبال همه چیز قابل پیش بینی نیست. پرسپولیس هم در هفته‌های منتهی به آن بازی خوب کار کرده و منتظر لغزش استقلال بود ولی ابتدا خود دچار مشکل شد ولی آن ذهنیتی که در پرسپولیس وجود داشت کمک کرد برگردند. همه جای دنیا هم می‌بینیم که گاهی از این اتفاقات در روند بازی‌ها روی می‌دهد. تیم استقلال و تمام هواداران استقلال قطعا به ذهن‌شان خطور نمی‌کرد پرسپولیس آن بازی را برگرداند ولی فوتبال و قهرمانی در استفاده از همین فرصت‌ها است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه