دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد: حمله به کارشناسان اورژانس ۱۱۵ کاشمر خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۶:۵۵


شفقنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه مصدوم یک حادثه درگیری در کاشمر به کارشناسان اورژانس ۱۱۵ این شهرستان که برای امدادرسانی به آنان اعزام شدهبودند، با سلاح سرد حمله کردند.

محمد علیشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای امدادرسانی به سه مصدوم حادثه درگیری و نزاع در یکی از خیابان‌های شهر کاشمر خراسان رضوی، شب گذشته  یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه حین انتقال به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر توسط اورژانس ۱۱۵، پس از فحاشی به ۲ کارشناس فوریت‌های پزشکی، آنان را با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این ضرب و شتم سبب آسیب دیدگی یکی از پرسنل اورژانس از ناحیه صورت و بینی و پاره شدن پیراهن کارشناس دیگر اورژانس شد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ضاربان متواری شد، بیان کرد: ۲ ضارب دیگر پس از دریافت خدمات درمانی در محل اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) با حضور نیروی انتظامی تحویل کلانتری شدند و این افراد خاطی هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

علیشاهی افزود: اقدامات درمانی برای کارشناس فوریت های پزشکی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، انجام شد و شبکه بهداشت و درمان کاشمر تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف که امروز به طور جداگانه در مشهد و جاده چناران رخ داد، منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد.

علیشاهی افزود: حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری لیفان و پژو ۲۰۷ در بامداد امروز رخ داد که پنج مصدوم در پی داشت و برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک مصدوم توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به صورت سرپایی در محل درمان و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حادثه دیگر بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید در بامداد امروز، پنج مصدوم در پی داشت.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان ثامن الائمه چناران منتقل شدند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.