صدور پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران

تسنیم . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۸:۵۳


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از صدور پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران خبر داد و گفت: ۵۷ میلیارد تومان به میزان سرمایه گذاری اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امیر تیمور موسویان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران امروز صادر شد که با صدور این پروانه در مجموع 57 هزار میلیارد تومان به میزان سرمایه گذاری ثابت و در گردش قبلی استان که یک هزار و 600 میلیارد تومان بوده، اضافه شد.

وی عنوان کرد: موسویان بیان کرد: این جهش صنعتی نویدی در صنعت استان دارد و انگیزه ای برای سرمایه گذارانی است که در امتداد این زنجیره بتوانند در صنایع وابسته سرمایه گذاری داشته باشند

موسویان ابراز کرد: 57 هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه‌گذاری پتروشیمی است که در این پروانه قید می‌شود و جهش صنعتی بسیار بزرگی در طول تاریخ سابقه صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با صدور این پروانه، امکان ثبت آمار تولید پتروشیمی در سامانه جامع تجارت فراهم می‌شود و انقلاب بی‌نظیری در تاریخ صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد رقم می‌خورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارزش سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از این تنها 1600 میلیارد تومان (1/6) بود و با صدور این پروانه (57 همت) شد که جهش صنعتی بزرگی رخ خواهد داد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه