حمله به قیساریه نشانگر نبوغ حزب الله است

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۸:۵۳


رسانه های رژیم صهیونیستی حمله پهپادی حزب الله به قیساریه را نشانگر نبوغ و برنامه ریزی قبلی حزب الله دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی حمله پهپادی حزب الله به قیساریه را نشانگر نبوغ و برنامه ریزی قبلی حزب الله دانستند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با اشاره به حمله پهپادی حزب الله به منزل نتانیاهو در قیساریا نوشت: به نظر می رسد که در ساعات اولیه صبح امروز با شلیک پهپاد به سمت منزل بنیامین نتانیاهو منظور حزب الله از مرحله جدید را فهمیدیم.

صبح امروز در اقدامی قابل توجه، اتاق عملیات مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان بدون آن‌که جزئیات بیشتری ارائه دهد، اعلام کرد که به «مرحله‌ای جدید تشدید تنش در مقابله با دشمن اسرائیلی» وارد شده است، و تاکید کرد که روزهای آینده ابعاد این مرحله را مشخص خواهد کرد.

همزمان وال استریت ژورنال گزارش داد: حمله پهپادی به اقامت نتانیاهو، گواهی بر ضعف سامانه پدافند هوایی اسرائیل دانست که به آن می بالد.

گفتنی است پیش‌تر منابع شبکه العربی گزارش دادند که پهپاد حزب الله که صبح امروز وارد اراضی اشغالی شده بود، به ساختمان محل اقامت نتانیاهو اصابت کرده است. شبکه المسیره نیز به نقل از دفتر نتانیاهو اعلام کرد که این پهپاد به محل اقامت وی در قیساریا اصابت کرد اما او در زمان حمله، در آنجا حضور نداشت.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه