یوسوا کیمیش: دوری الکساندر پاوولویچ به ما آسیب می‌زند و دلتنگش خواهیم شد

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۲۳:۵۱


طرفداری | در جریان پیروزی 4-0 بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت، مصدومیت الکساندر پاولوویچ که این روزها تبدیل به انتخاب اول ونسان کمپانی در کنار یوسوا کیمیش شده بود، کام باواریایی‌ها را تلخ کرد.

پس از بازی تأیید شد این بازیکن 20 ساله دچار شکستگی استخوان ترقوه شده و بیلد نیز ادعا کرد به این ترتیب انتظار می‌رود پاولوویچ برای مدتی در حدود شش هفته از میادین دور باشد. بااین‌حال این نشریه اکنون گزارش خود را اصلاح کرده است.

به گزارش بیلد؛ الکساندر پاولوویچ قرار است به‌زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد و اکنون انتظار می‌رود به‌جای شش هفته، به مدت سه ماه از میادین دور باشد. بایرن مونیخ در ابتدا انتظار داشت مدت زمان دوری او تنها حدود شش هفته باشد؛ اما عمل جراحی به این معنی است که او زمان بیش‌تری برای بازگشت به میادین نیاز دارد. یوسوا کیمیش در یک مصاحبه پس از پایان بازی درباره مصدومیت هم‌تیمی‌اش گفت:

ما دلتنگ پاولو، نحوه بازی او و طوری که عاشق فوتبال است، خواهیم شد. او انرژی بسیار خوبی با خود به تیم می‌آورد و دوری او به ما آسیب می‌زند.

کیمیش همچنین با حضور در بازی مقابل اشتوتگارت، به رکورد 400 بازی برای باواریایی‌ها رسید. او در این‌باره نیز گفت:

این باعث افتخار من است که توانستم بازی‌های زیادی برای باشگاهی مانند بایرن مونیخ انجام دهم. این چیز خوبی است.

گفتنی است قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ در پایان همین فصل به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد بین دو طرف همچنان ادامه دارد.  پیروزی پر گل بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه