تیاگو موتا: بازیکنان یوونتوس مثل پسران من هستند؛ نمی‌توانم احساساتم را پنهان کنم

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۲:۱۳


طرفداری | تیاگو موتا از نمایش آندره آ کامبیاسو در جدال با لاتزیو تمجید کرد.

با برتری یوونتوس برابر لاتزیو در دیداری از هفته هشتم سری آ، این تیم ۱۶ امتیازی شد و به طور موقت در رتبه دوم جدول ایستاد. تیاگو موتا پس از پایان مسابقه، راجع به عملکرد شاگردانش به دوزن گفت:

از صبوری تیم تا رسیدن لحظه مناسب گلزنی قدردانی می‌کنم. حریف به خوبی دفاع می‌کرد و فضاها را به طور کامل بسته بود. گلزنی مقابل چنین تیمی به هیچ وجه آسان نیست. در بعضی بازی‌ها مثل بازی امروز، شوت‌های از راه دور می‌توانند به کمک تیم بیایند و مهم باشند. سانتری که در صحنه گل ارسال شد عالی بود؛ این چیزی است که همیشه باید در دستور کار قرار بگیرد چرا که دفاع‌کردن آن بسیار سخت است. شوت از بیرون محوطه در لحظه مناسب نیز بسیار مهم است، زیرا ممکن است دروازه بان توپ را نبیند. درخشش آندره آ کامبیاسو:

او در حال تبدیل شدن به بازیکن مهمی برای یوونتوس است و می‌تواند در پست‌های دفاع کناری، وینگ‌بک و هافبک نمایش خوبی داشته باشد. کامبیاسو بازیکنی کامل است اما هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. او باید تعادلش را در هردو جنبه بدنی و ذهنی حفظ کند. خوشحالی شما بعد از گل یوونتوس:

زمانی که بازیکن بودم، هیچ‌وقت نمی‌توانستم احساساتم را پنهان کنم و آن‌ها را به بقیه اعضای تیم هم منتقل می‌کردم، حالا هم همین‌طور است. این موضوع گاهی اوقات خوب است گاهی هم نه، اما من این‌طوری هستم و نمی‌توانم خودم را تغییر دهم. من شبیه بازیکنانم هستم و خودم را یکی از آن‌ها می‌دانم. آن‌ها فقط بازیکنان من نیستند، بلکه پسران من هستند. من به آن‌ها اهمیت می دهم و این بخشی از کار من است. خوشحالی تیاگو موتا پس از گل یوونتوس

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.