ایران ارتباطی با حمله پهپادی به اقامتگاه نتانیاهو ندارد/ نتانیاهو: عوامل ایران تلاش کردند که من و همسر مرا ترور کنند

رکنا . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۹:۳۷


رکنا سیاسی : امیرسعید ایروانی، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت : «ما قبلاً پاسخ رژیم اسرائیل را داده‌ایم. این اقدام از سوی حزب‌الله لبنان صورت گرفته است. ایران ارتباطی با حمله پهپادی به محل اقامت نتانیاهو ندارد.

عصر ایران در ادامه آورده است ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حمله پهپادی به اقامتگاهش، در اتهام زنی جدید خود ادعا کرد : عوامل ایران تلاش کردند که مرا ترور کنند.

به گزارش رسانه‌های عربی، نتانیاهو در این باره ادعا کرد که «عوامل ایران» که تلاش کردند من و همسرم را ترور کنند، مرتکب اشتباه بزرگی شدند.

 نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس افزود: تلاش برای ترور، من و اسرائیل را از ادامه جنگ علیه دشمنانمان بازنخواهد داشت.

 نتانیاهو در ادامه یاوه‌سرایی‌هایش گفت: هرکس به اسرائیلی‌ها آسیب برساند بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

روزنامه یدیعوت اخرونوت در گزارشی اعلام کرد که بر اثر حمله پهپادی به خانه نتانیاهو خسارت وارد شده و سازمان اطلاعات داخلی اسرائیل (شاباک) در اطراف محل اقامت مقامات دولتی در حالت آماده باش هستند.

گفتنی است، ارتش اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: سه فروند پهپاد از سمت لبنان وارد حریم هوایی اسرائیل شد که دو فروند از آنها را رهگیری کردیم؛ یک فروند پهپاد به سازه‌ای در شهر قیساریه برخورد کرد.

یک مقام اسرائیلی با اشاره به حمله پهپادی حزب الله به خانه نتانیاهو، «ایران» را عامل این اتفاق معرفی کرد.

بنابراین گزارش ، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پاسخ به سوالی درباره اتهامات رژیم صهیونیستی به ایران در خصوص نقش داشتن در حمله پهپادی به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیراین رژیم گفت: «ما قبلاً پاسخ رژیم اسرائیل را داده‌ایم. این اقدام از سوی حزب‌الله لبنان صورت گرفته است.»

بنابر این گزارش ، : امیرسعید ایروانی، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی درباره اتهامات رژیم صهیونیستی به ایران در خصوص نقش داشتن در حمله پهپادی به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیراین رژیم گفت: «ما قبلاً پاسخ رژیم اسرائیل را داده‌ایم. این اقدام از سوی حزب‌الله لبنان صورت گرفته است. »

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه