سهم کیش اینوکس در به نتیجه رسیدن مذارکات شرکت‌های بورسی

بورس نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۱۰:۱۷


KISHINVEX، فرصتی برای بازاریابی شرکت‌های بورسی؛

سهم کیش اینوکس در به نتیجه رسیدن مذارکات شرکت‌های بورسی

برگزاری نشست‌های تخصصی در روز‌های برگزاری نمایشگاه KISHINVEX، بیانگر این است که شرکت‌هایی که به صورت هدفمند در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، به اهداف خود دست می‌یابند و بازاریابی‌های آن‌ها به نتیجه خواهد رسید.
نویسنده :
زهرا منصور

علی بهشتی روی، مدیرعامل کارگزاری مهرآفرین در گفتگو با بورس‌نیوز درخصوص برگزاری نمایشگاه KISHINVEX۲۰۲۴ بیان کرد: طبیعتاً برگزاری نمایشگاه یا هر رویدادی که منتسب به بازار سرمایه باشد، جدا از شرایط کلی بازار سرمایه لحاظ نمی‌شود. اگر بازار سرمایه پررونق باشد، نمایشگاه‌ها، سمینار‌ها یا هر رویداد دیگری نیز پررونق است و بالعکس.

وی افزود: از این رو که نمایشگاه کیش اینوکس با نمایشگاه تهران تفاوت دارد و بیشتر شرکت‌های فعال در بازار سرمایه به شکل بیزینسی در آن شرکت می‌کنند و در عین حال یک محیط القاکننده آرامش است، شرکت‌ها جهت مذاکرات و بازاریابی خود می‌توانند از نمایشگاه کیش اینوکس بهره ببرند.

بهشتی روی ادامه داد:همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی در روز‌های برگزاری این نمایشگاه، بیانگر این است که شرکت‌هایی که به صورت هدفمند در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، به اهداف خود دست می‌یابند و بازاریابی‌های آن‌ها به نتیجه خواهد رسید.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه