کامالا هریس سلامت جسمی ترامپ را زیر سوال برد خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۱۰:۲۲


شفقنا- انتشار گزارش‌‎هایی در مورد لغو برنامه‌های انتخاباتی ترامپ باعث گمانه‌زنی‌هایی در مورد سلامت جسمی وی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ فرانس24 نوشت: پس از لغو چندین مصاحبه تلویزیونی و مناظره دوم با نامزد دمکرات‌ها، صحبت از فرسودگی و خستگی شدید دونالد ترامپ است. همین موضوع باعث شده تا کامالا هریس به شدت بر ترامپ بتازد. هریس در یک سخنرانی انتخاباتی در میشیگان، سلامتی و آمادگی ترامپ را زیر سوال برد. این درحالی است که در حالی که کمتر از سه هفته تا انتخابات باقی مانده است، هریس و ترامپ آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی خود را در ایالت های میدان جنگ از جمله پنسیلوانیا و میشیگان سپری می کنند.

ترامپ مسن‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ آمریکا است. ستاد انتخاباتی او مصاحبه این جمهوری خواه 78 ساله با رسانه ها از جمله NBC، CNBC و CBS را لغو کرده است. پولیتیکو گزارش داد که یکی از دستیاران ترامپ در اذعان کرده که ترامپ فرسوده شده است. هریس که خود 60 ساله است از این فرصت استفاده کرده و شروع به حمله به ترامپ نموده است.

هریس در طول رقابت انتخاباتی در ایالت میشیگان به حامیانش گفت: «اگر در مسیر مبارزات انتخاباتی خسته شده باشید، سؤالات واقعی در مورد اینکه آیا برای سخت ترین کار دنیا مناسب هستید یا خیر، ایجاد می کند.»

گفتنی است جو بایدن رییس جمهور فعلی آمریکا از حزب دمکرات به خاطر فشار رسانه‌ها و هم‌حزبی‌هایش به خاطر کهولت سن و عدم توانایی جسمی و ذهنی از ادامه رقابت کنار رفت تا کامالا هریس معاون او وارد میدان شود.

این خبر را در فرانس24 ببینید

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.