خوشرو: تغییرات لازم در هیئت‌مدیره شرکت اهداف انجام شد

تسنیم . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۱۴:۰۱


رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: تغییرات لازم در هیئت‌مدیره شرکت اهداف به‌عنوان بخش سرمایه‌گذاری صندوق‌ها ایجاد شده است؛ از این‌رو روند توسعه و پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها ادامه، تقویت و توسعه خواهد یافت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید خوشرو، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حاشیه نشست شورای‌عالی برنامه‌ریزی و کنترل تولید گفت: رویکردها در بنگاه‌های اقتصادی مبتنی بر اسناد بالادستی و راهبردهای مصوب است.

 وی با بیان اینکه سبد سرمایه‌گذاری در گروه اقتصادی صندوق‌ها از سوی هیئت‌امنا تصویب شده است، افزود: تغییرات لازم در هیئت‌مدیره شرکت اهداف به‌عنوان بخش سرمایه‌گذاری صندوق‌ها ایجاد شده است. ازاین‌رو روند توسعه و پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها ادامه، تقویت و توسعه خواهد یافت.

خوشرو ادامه داد: صندوق‌ها به‌عنوان بخش غیردولتی و مستقل به شکل بنگاه اقتصادی و حرفه‌ای صرفه و صلاح اقتصادی و تجاری را به‌عنوان اولویت مدنظر دارد. چرا که توان بیمه‌ای و اقتصادی صندوق‌ها در سال‌ها و دوره‌های پیش‌رو اهمیت و اولویت دارد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها افزود: به مدیرعامل اهداف و معاون پروژه‌های این شرکت تأکید شده است برنامه‌ریزی دقیق، شفاف و کارآمد را با نگاه بلندمدت برای پیشبرد، نظارت‌ها و توسعه‌ی طرح‌ها و پروژه‌ها در قالب‌های فنی و تخصصی استمرار و تقویت و شتاب دهند. 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه