گوشت تنظیم‌بازاری نایاب شد! افزایش ۱۰۰ هزار تومانی گوشت در راه است؟!

رویداد ۲۴ . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۱۳:۵۵


برخی رسانه‌ها برپایه شنیده‌هایشان ادعا می‌کنند که گوشت قرار است کیلویی ۱۰۰ هزار تومان گران شود!

رویداد۲۴| خبرگزاری تسنیم در گزارشی از نایاب شدن گوشت قرمز یارانه‌ا در بازار خبر داده، این موضوع را مشکوک دانسته و از وزیر جهاد کشاورزی و پزشکیان خواسته که به موضوع ورود کنند.
این گزارش البته به نقل از اقتصاد معاصر است، همان رسانه‌ای که چند روز قبل مدعی شده بود دولت قرار است با کنترل حساب‌های بانکی مردم نسبت به اخذ مالیات اقدام کرده و یارانه برخی گروه‌ها را نیز قطع کند. خبری که البته با توضیح و تکذیب دولت همراه شد.
در گزارش جدید این رسانه، اما ادعا شده که قرار است گوشت قرمز گران شود. در این گزارش با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های میدانی گوشت تنظیم بازاری یافت نمی‌شود، آمده است: «شنیده‌ها حاکی از آن بوده که مافیای دام تصمیم به افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی در هر کیلوگرم گوشت تنظیم بازاری گرفته‌اند و همین موضوع نیز عامل اصلی این اتفاق است. بر همین اساس طی چند روز آتی جریان عرضه گوشت تنظیم بازاری با قیمت‌های گران‌تر وارد بازار خواهد شد.»
در ادامه این گزارش آمده است: «این شنیده‌ها در حالی به گوش می‌رسد که یکی از تاکیدات مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در زمان انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر نارضایتی مردم از گرانی گوشت قرمز بود ... از همین‌رو لازم است تا غلامرضا نوری‌قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی به عنوان متولی اصلی عرضه گوشت تنظیم بازار در دولت مسعود پزشکیان، به موضوع ورود کرده و نسبت به شفاف‌سازی ابهامات و دلیل این اتفاق پاسخگو باشد.»
باید منتظر ماند و دید که شنیده‌های مورد اشاره در این گزارش و موضوع افزایش قیمت گوشت تکذیب می‌شود یا این هم یک خبرسازی دیگر علیه دولت است!

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.