کیهان: آتش‌بس پایان کار نیست

رویداد ۲۴ . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۵:۲۶


کیهان نوشت: جنایات کنونی اسرائیل در نتیجه و متعاقب طوفان‌الاقصی نیست، بلکه جنایاتی است که قرار بود بعد از معامله قرن رخ دهد. اما طوفان الاقصی طرحی که می‌خواست کلاه گشادی سر عرب‌ها بگذارد و بعد با خیال راحت دست به جنایت بزنند، خنثی کرد.

رویداد۲۴| «کیهان» معتقد است که جنگ در غزه و لبنان پایان کار نیست و آتش‌بس و صلح هم چاره نیست!
این روزنامه اصولگرا با اشاره به اینکه «اگر برخی کشور‌های اسلامی و منطقه نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند دشمن مشترک منطقه و دشمنی‌های مکرر و پایدار او را ببینند و درک کنند، دلیل نمی‌شود که ایران و دیگر کشور‌ها نیز این دشمن مشترک را نبینند و سیاست‌های خبیثانه او را فهم نکنند و در مقابل این سیاست‌های جنایتکارانه نایستند!» نوشته: «تصور برخی از جنگ سوم لبنان و ۷ اکتبر، منطقه‌ای است، اما آمریکا و صهیونیست‌ها تصوری بین‌المللی دارند و به عنوان بخشی از هدف تسلط بر جهان به آن نگاه می‌کنند، البته با روش‌های مختلف. یک روز با لبخند، یک روز با وعده فریبکارانه، یک روز با تحریم و فشار اقتصادی، یک روز با شایعه و جنگ روایت‌ها و امروز با بمب‌های سنگرشکن!»
روزنامه کیهان در ادامه نوشته: «جنایات کنونی اسرائیل در نتیجه و متعاقب طوفان‌الاقصی نیست، بلکه جنایاتی است که قرار بود بعد از معامله قرن رخ دهد. اما طوفان الاقصی طرحی که می‌خواست کلاه گشادی سر عرب‌ها بگذارد و بعد با خیال راحت دست به جنایت بزنند، خنثی کرد. این عملیات یک اقدام پیشدستانه شجاعانه و متفکرانه بود که خطر بزرگ نابودی مقاومت و کشور‌های اسلامی منطقه، حتی خود کشور‌های عربی که فریب آمریکا و اسرائیل را در طرح عادی‌سازی روابط را خوردند، را ناکام گذاشت. به همین دلیل رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا همه ظاهرسازی‌ها را کنار زدند و بی‌محابا در حال جنایت علیه مسلمانان هستند و این اتفاقی نیست که فقط در غزه یا لبنان تمام شود، بلکه برنامه‌ای بزرگی برای تکرار این جنایات در سراسر منطقه است. در چنین شرایطی آیا نباید دشمن مشترک را شناخت و پشت یکدیگر ایستاد و اقدام مشترک انجام داد؟! جنگ در غزه و لبنان پایان کار نیست که آتش‌بس و صلحش پایان کار باشد!»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.