چگونه وام کمک هزینه ازدواج بانک تجارت را دریافت کنیم؟

تجارت نیوز . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۷:۰۷


به گزارش تجارت نیوز،

بانک تجارت در طرح زوج مهر، کمک هزینه ازدواج 30 میلیون تومانی خرید کالا با سود 15 درصد برای واجدان شرایط در‌ نظر گرفته است. همچنین در طرح تسهیلاتی بانک تجارت، متقاضیان می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک، محصولات لوازم خانگی مورد نیاز خود را خرید کنند که در ادامه توضیحات بیشتر از نحوه دریافت و بازپرداخت وام بیان شده است.

همه چیز درباره وام 30 میلیون تومانی بانک تجارت

متقاضیان نباید دارای چک برگشتی و بدهکار به بانک باشند و برای دریافت وام می‌بایست یک ضامن رسمی به بانک معرفی کنند. همچنین وام‌گیرنده ملزم است رسید خرید کالا را به شعبه مورد نظر بانک تجارت تحویل دهد.

متقاضیانی که موفق به دریافت وام می‌شوند، ملزم به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک تجارت هستنند. در لیست معرفی شده از سمت بانک، محصولات لوازم خانگی پاکشوما، گروه انتخاب الکترونیک و مجموعه آقای فروش قرار دارند که وام‌گیرندگان می‌توانند نسبت به خرید محصولات از این برندها اقدام نمایند.

شرایط دریافت وام کمک هزینه ازدواج بانک تجارت

متقاضیان دریافت وام کمک هزینه ازدواج بانک تجارت، پس از ثبت نام وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی و انتخاب بانک تجارت برای دریافت این وام، به شعب بانک مراجعه کرده و هر کدام از زوجین پس از دریافت وام ازدواج می‌توانند با مراجعه به سایت شرکای تجاری این طرح و خرید کالا به میزان حداقل 45 میلیون تومان و دریافت فاکتور خرید، برای دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی طرح زوج مهر به شعبه بانک تجارت مراجعه کنند.

جزئیات بازپرداخت تسهیلات زوج مهر

متقاضیان طرح تسهبلات زوج مهر می‌توانند وام 30 میلیون تومانی را با نرخ سود 15 درصد و بازه پرداخت 36 ماهه از بانک تجارت دریافت کنند.

وام‌گیرندگان در صورت دریافت وام 30 میلیون تومانی ازدواج ملزم به پرداخت ماهیانه یک میلیون و 35 هزار تومان قسط به بانک هستند. همچنین در پایان دوره پرداخت، وام‌گیرنده مبلغ 37 میلیون و 838 هزار تومان به بانک پرداخت می‌کند. به علاوه متقاضی ملزم به پرداخت 400 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه است.

برای مطالعه بیشتر صفحه بانک و بیمه را در تجارت نیوز دنبال کنید.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه