«گلدیران» قلب مصرف کننده را تسخیر کرده است

دنیای اقتصاد . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۷:۴۹


یازدهمین جشنواره «برند محبوب» مصرف کنندگان، با مدیریت شرکت فناوران نواندیش ویژن، عصر شنبه ۲۸ مهرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار و برندهای محبوب این دوره معرفی و با اهداء تندیس از آنها تقدیر شد.

در مراسم معرفی برندهای محبوب مصرف کنندگان در سال ۱۴۰۳، موفقیت دیگری برای گروه گلدیران و برند جی پلاس بدست آمد و این تولیدکننده خوشنام و محبوب، طبق آرای مردم و مصرف کنندگان، در ۴ بخش مختلف موفق به دریافت تندیس این جشنواره شد تا مشخص شود این هلدینگ قلب مصرف کنندگان را تسخیر کرده است.

در این جشنواره که برای معرفی و تقدیر از تلاشگران عرصه صنعت و تولید کشور برگزار می شود، طبق آرای مردمی از ابتدای خرداد تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ ، که شامل نزدیک به ۳ میلیون نفر شده است ، در نهایت از میان ۱۱۰ گروه کالا و خدمات مختلف کشور که ۱۵۰۰ برند را تشکیل می دادند، ۳۸ برند برتر مشخص شدند که در میان آنها گروه گلدیران و برند جی پلاس در ۴ بخش تولید موبایل ، تلویزیون، ماشین ظرفشویی و همچنین خدمات پس از فروش، از نگاه مصرف کنندگان موفق به دریافت ۴ تندیس شد.

این تندیس ها که توسط انتخاب مردم و به دلیل محبوبیت برندهای گلدیران و جی پلاس بدست آمد بسیار ارزشمند بوده و حالا این گروه با انگیزه بیشتری سعی در ارائه تولید با کیفیت بیشتر و همچنین خدمات مطلوب تر برای مصرف کنندگان خود خواهد بود.

در سال های اخیر که فضای کسب و کار در ایران بسیار سخت و دشوار شده، دریافت این تندیس ها به گروه گلدیران و برند جی پلاس کمک خواهد کرد تا در مسیر حفظ و افزایش حقوق مصرف کننده، گام های محکم تری برداشته تا کالایی در خور شان آنها تولید کرده و بیش از پیش برای رضایت آنها تلاش کند.

گروه گلدیران همواره در حوزه خدمات و کیفیت محصولات پیشتاز و نوآور بوده است. یکی از خدمات مذکور بیمه لوازم خانگی کلیه محصولات برای اولین بار در کشور بوده است. بر این اساس تمامی محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی تولید برند جی پلاس، علاوه برگارانتی با خدمات بیمه ارائه می شوند. شکستگی، آب خوردگی، سرقت و آسیب های ناشی از بلایای طبیعی؛ همه مواردی هستند که مشمول این بیمه می شوند.خدمات بیمه لوازم خانگی محصولات جی پلاس بلافاصله پس از نصب توسط تکنسین های گلدیران، فعال خواهد شد. این رویکرد گروه گلدیران نیز خود نمونه روشنی از احترام به مصرف کننده و مشتری مداری است. بنابراین وجود ضمانت گروه گلدیران و همچنین بیمه محصولات که مدتی پیش به سبد خدماتی برند جی پلاس اضافه شده، باز هم برگ زرینی در ارائه امکانات منحصر بفرد به مشتریان این برند محبوب است.

حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه گلدیران، در حاشیه این مراسم «ضمن قدردانی از لطف و محبت مردم عزیز به گلدیران و جی پلاس»، نوید ارائه و عرضه  خدمات و محصولات جدید گلدیران را به مخاطبان محترم داد و تاکید کرد: «خدمت به جامعه در قلب همه فعالیت‌های گلدیران قرار دارد. ما همانطور که به رشد و توسعه مجموعه خود فکر می‌کنیم، خود را متعهد می‌دانیم که به وظیفه‌مان در قبال مردم شریف کشور هم عمل کنیم و معتقدیم که موفقیت ما نعمتی است که باید با مردم، به ویژه از طریق افزایش ایجاد اشتغال، عمل به وظایف مسئولیت‌های اجتماعی سازمان و ارائه کالا و خدمات متناسب با معیشت خانوارهای ایرانی، به اشتراک گذاشته شود».

حسین تنهایی، نائب رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، نیز در حاشیه این همایش گفت: «ما به عنوان یک مجموعه ایرانی به حمایت از تولید ملی افتخار می‌کنیم و سرمایه‌گذاری‌های مداوم ما نشان‌دهنده باورمان به قدرت صنایع داخلی برای پیشبرد اقتصاد ملی است. ما در همه تلاش‌ها و موفقیت‌هایمان همواره به یاد داریم که موفقیت واقعی تنها در کسب منافع مالی نیست، بلکه در پایبندی به بالاترین استانداردهای اخلاقی است. انجام تعهدات ما به مشتریان و جامعه یک مسئولیت مقدس است، زیرا هر عمل ما انعکاسی از ایمان ماست.»

دکتر فرزام زمانی مدیر اجرایی گروه گلدیران نیز در حاشیه این رویداد گفت: «توسعه برند GPlus و افزایش تنوع محصولات در سبد گلدیران، همواره با تحلیل دقیق بازار و بازخوردهای مشتریان صورت گرفته است. این رویکرد ما را به برندی پایدار در بازار سرمایه تبدیل کرده است. شفافیت و مسئولیت‌پذیری از اصول اصلی گلدیران در بازار سرمایه است. ما با سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های نوین و توسعه و گسترش خطوط تولید پیشرفته، به دنبال ارائه سود پایدار برای سهامداران و تقویت جایگاه خود در بازار بورس ایران هستیم.»

وی خاطر نشان کردند: سهمیه بندی ارزی برای واردات قطعات از یک طرف و ریسک های گوناگون موثر براقتصاد، باعث شده شاخص بورس تهران ریزشی شود. وی ابراز امیدواری کرد که با تصمیمات و سیاست های درست مسئولین روز های سبز بورس دوباره نمایان شوند.

آرش بهجو؛ معاون بازاریابی گروه توسعه گلدیران نیز در خصوص انتخاب جی‌پلاس به عنوان برند محبوب در انتخاب مردم عزیز ایران، گفت: «رویکرد گلدیران در همه این‌ سال‌ها، ارائه کیفیت برتر در تمامی محصولات بوده و علاوه‌بر این، ویژگی‌های قیمتی و به‌صرفه بودن محصولات جی‌پلاس در همه حوزه‌ها، از جمله تلفن همراه سبب شده که گلدیران همواره نامی آشنا و قابل اعتماد برای مردم ایران باشد.»

وی ضمن اشاره به نقش حیاتی مردم در استراتژی بازاریابی گلدیران، توسعه هرچه‌بیشتر محصولات جی‌پلاس در آینده نزدیک را نوید داد و برای تداوم این مسیر، بر نقش حیاتی تک‌تک اعضای گروه بزرگ گلدیران تاکید کرد.

او همچنین افزود: «رویکرد آینده ما در گلدیران، تمرکز بر توسعه پایدار، بهبود تجربه کاربری مشتریان و ورود به بازارهای جدید است. ما در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه تکنولوژی‌های نوین و اینترنت اشیا هستیم تا به رشد و نوآوری بیشتری دست یابیم.»

بهجو همچنین افزود: گلدیران همیشه به دنبال تطابق با نیازهای بازار داخلی و ارتقاء سطح زندگی ایرانیان بوده است. از مهم‌ترین استراتژی‌های این شرکت، استفاده از فناوری‌های بین‌المللی به همراه تحقیق و بررسی عمیق در مورد سبک زندگی خانواده‌های ایرانی است. این برند توانسته با ترکیب تکنولوژی‌های روز دنیا و درک نیازهای جامعه، محصولاتی را به بازار عرضه کند که به طور کامل با نیازهای مصرف‌کنندگان ایرانی هماهنگ است. از تلفن‌های هوشمند برند GPlus گرفته تا ماشین‌های ظرفشویی و تلویزیون‌های باکیفیت، هر محصول گلدیران به نحوی طراحی شده که نه تنها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد، بلکه با سبک زندگی روزمره مردم ایران سازگار باشد. به همین دلیل است که GPlus به عنوان نماد محبوبیت و ماندگاری در این بازار شناخته می‌شود.

اختتامیه این دوره جشنواره برند محبوب درحالی برگزار شد که حسین دیلمی؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، حسین تنهائی؛ نائب رئیس هیئت مدیره، فرزام زمانی؛ مدیراجرایی گروه گلدیران آرش بهجو معاونت بازاریابی گروه گلدیران، مهدی فرجی مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران و فرزاد جمالپور مسئول روابط عمومی گروه گلدیران در این رویداد حضور داشتند.

در این جشنواره از مصرف کنندگان منتخب هر برند نیز تقدیر بعمل آمد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.