احکام اصلاحی فرهنگیان بازنشسته صادر شد

عرشه آنلاین . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۹:۱۹


معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام اصلاحی برای بازنشستگان فرهنگی مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ خبر داد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام اصلاحی برای بازنشستگان فرهنگی مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین جعفر امیرآبادی‌زاده؛ معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که پس از رایزنی‌های گسترده توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان برنامه و بودجه، و وزارت آموزش و پرورش، احکام اصلاحی مربوط به بازنشستگان فرهنگی مشمول طرح رتبه‌بندی صادر شده است.

وی افزود: این احکام برای ۱۳۵,۹۲۳ نفر از بازنشستگان که طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشمول طرح رتبه‌بندی بوده و بازنشسته شده بودند، اما احکام اصلاحی آنان صادر نشده بود، اکنون پس از تأمین اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، صادر شده و معوقات آن‌ها همزمان با حقوق مهرماه ۱۴۰۳ به حسابشان واریز خواهد شد.

امیرآبادی‌زاده ضمن قدردانی از همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش، تأکید کرد که تلاش این نهادها برای تأمین اعتبار و پرداخت حقوق قانونی بازنشستگان، نقشی کلیدی در بهبود شرایط معیشتی آنان داشته است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه