فتوای چهره هتاک به دولت شهید رئیسی: اگر کسی بدون قبول داشتن گفتمان پزشکیان وارد دولت شود، «حرام» است +جزئیات

جهان نیوز . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۲:۱۳


تعداد نظر۲
داغ کنيد+۱
کد مطلب : 901796
تنها آرزویی که من در این انتصابات دارم، این اســت که افرادی که پست گرفته‌اند، به آقای پزشکیان خیانت نکنند. افرادی که با عناوین و پست‌های مختلف وارد تیم دولت شده‌اند، حرام است اگر گفتمان آقای پزشکیان را قبول نداشته باشند و در آن پست بمانند.
گروه سیاسی جهان نیوز: سه ماه پیش مسعود پزشکیان با شعار وفاق توانست از مردم رای بگیرد و بعد از انتخابات نیز سعی کرد تا حدی به شعار خود پایبند باشد. حالا پزشکیان با اینکه تعدادی از وزارت‌خانه‌ها و رسانه دولت را به رادیکال‌های اصلاح‌طلب سپرد، اما ظاهراً عمده اعضای این طیف از انتصابات پزشکیان به خاطر انتصاب چند چهره غیراصلاح‌طلب ناراضی هستند.

در این میان غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ردصلاحیت شده سابق مجلس هم لب به اعتراض گشوده است. ایمن آبادی، نماینده پرحاشیه مجلس دهم بود که با جشن تولد تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامش شناخته شد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی که در دوان نمایندگی به حقوق پایین(!) نمایندگان مجلس اعتراض کرده بود، حالا به انتصابات پزشکیان معترض شده است.


از کابینه تا استانداری‌ها؛ اصلاح طلبان با شعار «وفاق» به مسئولیت‌ها بر‌می‌گردند


او به عنوان یک چهره اصلاح طلب، برخی از اعضای جریان سیاسی رقیب را دشمن تابلودار خوانده(!) و نوشته است: «اینکه آقای پزشکیان میخواهد از ظرفیت‌های کشور استفاده کند، اشکالی ندارد. به مخالف هم میتوان جایگاه داد اما نباید به دشمن تابلودارش جایگاه دهد. تنها آرزویی که من در این انتصابات دارم، این اســت که افرادی که پست گرفته‌اند، به آقای پزشکیان خیانت نکنند. افرادی که با عناوین و پست‌های مختلف وارد تیم دولت شده‌اند، حرام است اگر گفتمان آقای پزشکیان را قبول نداشته باشند و در آن پست بمانند.»

به جناب ایمن آبادی باید متذکر شد که بیش از یک سال است دشمن تابلودار ایران همه مسلمانان جهان در اراضی اشغالی در حال جنایت علیه انسانیت است با این حال جناب ایمن آبادی درگیر سیاسی بازی‌های داخلی است، تا جایی که دشمن اصلی را فراموش کرده و هموطن خود را دشمن می‌خواند.

نکته دیگری که باید به این چهره پرحاشیه که در سوابق خود هتاکی به دولت شهید رئیسی را هم دارد متذکر شد ان است که طبق فرموده رهبرانقلاب آن مسئولانی که به نظام جمهوری اسلامی و اهداف آن اعتقاد ندارند قرارگیری آنها در جایگاه های مسئولیت حرام است؛ حال این آقای نماینده سابق در بین دوستان خود چرخی بزنند و آن مصادیق بحث «حرام» در گذشته و حال را پیدا کنند.

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی»
عملکرد رئیسی باعث محبوبیت روحانی شده!

دولت رئیسی باید هرچه سریعتر استعفا دهد!
رئیسی کارها را به یکسری متوهم و مبتدی و بی‌سواد سپرده!
باید از نخبگانی مثل روحانی، مطهری و جهانگیری استفاده کنیم
مسئولان مشکل روانی دارند!/ دلم به حال نظام می‌سوزد
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
مکانیک و خیاط و آرایشگر در حال مهاجرت هستند!
حکومتی که حمایت مردم را نداشته باشد، محکوم به فناست
https://jahannews.com/vdcjhvehmuqeyaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhvehmuqeyaz.fsfu.html
# تگ ها
جعفرزاده ایمن آبادیپزشکیانوفاق ملی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
نظرات شما
مفتی اعظم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۱۱:۵۴
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۱۱:۵۴
پاسخ به اين نظر
۳۰
باز این پیداش شد
بیچاره برو از حرفایی که درباره دولت شهید رئیسی زدی توبه کن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۱۲:۳۲
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۱۲:۳۲
پاسخ به اين نظر
۴۰
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.