رئال تیم بچه گربه‌هاست، ۵ گل در برنابئو می‌زنیم!

ورزش سه . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۳:۰۵


تنور ال‌کلاسیکو داغ می‌شود

به فاصله یک هفته تا ال کلاسیکوی رفت لالیگا بحث و تنش در برنامه ال‌چیرینگیتو بالا گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسا هر دو با پیروزی به ال کلاسیکو رسیدند. رئال 1-2 در زمین سلتا برنده شد و بارسا نیز دیشب توانست 5-1 سویا را شکست دهد تا در ادامه روند بردهای پرگلش با روحیه به دو مصاف دشوار برابر بایرن و رئال برسد. بارسا خوب و تماشایی بازی می کند و بردهایی متقاعدکننده تا اینجای فصل کسب کرده، درست برعکس رئال که در بیشتر بازی هایش هواداران را راضی نکرده است.

در میان هواداران بارسا امیدواری زیادی به شکستن طلسم رئال و برتری در ال کلاسیکو پس از شکست های متوالی اخیر دیده می شود.

«قبلا هم گفته ام و الان با همه وجودم می گویم که این بارسا به این رئال در برنابئو می تواند 5 گل بزند. البته با یک برد 0-1 نیز خوشحال می شوم ولی بارسا بسیار بسیار بهتر از سایر تیم ها نشان داده و با هفت یا هشت محصول لاماسیا می توانیم در برنابئو یک برد تاریخی دیگر رقم بزنیم.»

«قبل از شروع فصل رئال را مثل شیر ترسناک توصیف می کردند ولی الان اگر وینیسیوس و امباپه را کنار بگذاریم، مثل تیم بچه گربه ها هستند. حتی بلینگام هم نمی تواند ترسی در بارسلونا ایجاد کند.»

«هر کسی آزاد است نظرش را بدهد اما رئال با هر ترکیبی و با هر بازیکنی وارد زمین شود، نشان روی پیراهن، ورزشگاه و نامش می تواند لرزه بر اندام بارسا و هر رقیبی بیندازد.»

«تا حد زیادی خیالم راحت است. ال کلاسیکو بازی بچه ها نیست و بارسا تیمی پر از بازیکنان کم سن و سال است. ال کلاسیکو بازی بزرگان است و رئال هفته بعد از روی این بارسا رد می شود. بارسا یک بار دیگر با این حقیقت تلخی روبرو می شود که توان رقابت با رئال و تیم های بزرگ را ندارد.»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.