جزئیات دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر موسوی

فردا نیوز . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۴:۱۲


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که اعضای این کمیسیون با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت:پیش از ظهر امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه فرمانده کل ارتش گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ارتش ارائه کرد. سرلشکر موسوی به رزمایش اخیر نیروی دریایی ارتش اشاره کردند و گزارشی از این رزمایش به اعضای کمیسیون ارائه کردند. با اشاره به اجرای رزمایش دریایی آیونز  با حضور شناورهای سه کشور و همین‌طور ناظرین اعزامی از ۱۱ کشور گفتند که این رزمایش در آرامش و اقتدار کامل و طبق برنامه اجرا شد.

رضایی ادامه داد: سرلشکر موسوی همچنین گزارشی از آمادگی‌های ارتش و نقش ارتش در عملیات وعده صادق ۲ تأکید کرد درصورتی‌که خطایی از رژیم صهیونیستی سر بزند قطعاً پاسخ قاطع ما را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: همچنین سرلشکر موسوی گفتند که نیروهای مسلح کاملاً آماده هستند برای ضربه‌زدن سنگین به دشمن صهیونیستی هستند. آمریکایی‌ها باید دست از حمایت رژیم جنایت‌کار و کودک کش بردارد. معاونین اطلاعات، عملیات و طرح و برنامه ارتش نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خودشان در حوزه مأموریتی‌شان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌های خود و تجلیل از اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران بر حمایت کامل و قاطع از ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور و اجرای تدابیر و برنامه‌های پیشرو تأکید کردند.

مهر

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.