ثبت و پیگیری ۲۷ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۳:۲۴


مدیر عامل آب و فاضلاب گلستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون  بیش از  27هزار  تماس تلفنی در سامانه  122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، ابوالفضل رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 27 هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان CRM از ابتدای  سال 1403  تاکنون خبر داد .
رحیمی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال 1403 تاکنون ، بیش 27هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس 122 انجام شده است که از این مقدار 11375 مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از15437 مورد در سایر بخشهای خدمات آب و فاضلاب و288 مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.  
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 55 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد14920 مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و 4100 حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است . 
رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور  بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است. 
این مقام مسئول در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با 288 مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است‌.
رحیمی در پایان اظهار داشت : با اتصال سامانه مشترکین به سامانه ارتباط با مشتریان مردم شریف استان می توانند تمام خدمات آنلاین مشترکین را از این دفتر با شماره گیری کد 122 دریافت نمایند.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.