ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد

رویداد ۲۴ . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۳:۲۴


خبر مصدومیت ایوب العملود ترکیب تیم پرسپولیس را با شگفتی مواجه کرده است.


رویداد۲۴| تیم پرسپولیس در حالی به مصاف السد می‌رود که روز گذشته عدم حضور ایوب العملود در تمرین سرخپوشان همه چیز را برای این تیم به شکل دیگری پیش برد. ایوب العملود در دقایق ابتدایی تمرین حضور داشت، اما بعد از گرم کردن به سرعت راهی رختکن شد تا مشخص شود به دلیل آسیب‌دیدگی و به احتمال فراوان امکان حضور در این دیدار مهم را نخواهد داشت و حالا گاریدو باید جانشین او را در ساعات پیش‌رو مشخص کند.

این در حالی است که پرسپولیس اوستون اورونوف و حسین کنعانی‌زادگان را هم در اختیار ندارد، اما حضور مرتضی پورعلی‌گنجی و همچنین یاسین سلمانی سبب شده تا عملا نگرانی‌ای از این بابت وجود نداشته باشد، اما برای جانشینی مدافع مراکشی، دو احتمال پیش‌رو خواهد بود.

نخست اینکه گاریدو نیز مثل امیر قلعه‌نویی، میلاد محمدی را از سمت چپ به سمت راست بیاورد تا در این جناح به یارگیر مستقیم اکرم عفیف، فوق ستاره فوتبال قطر و مرد سال فوتبال آسیا، تبدیل کند. در این صورت وحید امیری به سمت چپ خواهد رفت تا در پست غیرتخصصی خود بازی کند و برای خط حمله نیز باید فکر دیگری شود؛ نظیر استفاده از لوکاس ژوائو در کنار علی علیپور و به کارگیری سروش، عالیشاه و یاسین سلمانی در سه ضلع تهاجمی.

اما احتمال دیگر که با تماشای تمرین پرسپولیس در اذهان تقویت می‌شود، این است که فرشاد فرجی همچون بازی شهرآورد در پست دفاع راست بازی کند و میلاد محمدی هم در پست تخصصی خود به کار گرفته شود. در این صورت پنج بازیکن جلویی پرسپولیس هم تغییری نمی‌کنند و بنیه هجومی پرسپولیس روی نیمکت هم بیشتر خواهد بود.

کارلوس گاریدو تا ساعت ۱۷:۰۰ (به وقت دوحه) فرصت این را خواهد داشت تا این معادلات را در ذهن خود بچیند و در نهایت یازده بازیکن تیمش را اعلام کند. او هم‌اکنون در یک جلسه آنالیز، تیمش را با آخرین وضعیت فنی حریف آشنا کرده و ساعتی بعد هم راهی استادیوم جام بن حمد دوحه خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای تقابل با السد به شرح زیر خواهد بود:

الکسیس گندوز، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد محمد، مسعود ریگی، سروش رفیعی، یاسین سلمانی، وحید امیری، علی علیپور و امید عالیشاه

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.