قیمت تور شیراز پاییز 1403/ سفر به شهر گل و شعر چه هزینه‌ای دارد؟

تجارت نیوز . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۶:۴۷


به گزارش تجارت نیوز،

نام شیراز گره‌خورده با شعر و ادب پارسی است، شهر گل و عطر بهار نارنج،  شهر حافظ و سعدی و شهری با قدمت تخت جمشید و پاسارگاد.

سفر به شیراز سفری به دیدن مجموعه‌ای از جذابیت‌های طبیعی و تاریخی است گویی سفری داریم به چندین قرن. از تخت جمشید تاکنون. اگر می‌خواهید تکه‌ای از بهشت را ببینید در بهار به شیراز سفر کنید. 

حافظیه، سعدیه، باغ نارنجستان، باغ عفیف‌آباد، باغ دلگشا، باغ موزه نظر، باغ ارم، باغ جهان‌نما، آرامگاه خواجوی کرمانی، مسجد نصیرالملک، دروازه‌قرآن، شاهچراغ، مسجد و حمام وکیل، ارگ کریم‌خان، مسجد عتیق، تخت‌جمشید و پاسارگاد تعدادی از مکان‌های دیدنی و جذاب شهر شیراز هستند.

اگرچه بهترین فصل سفر به شیراز فصل بهار است اما پاییز هم زمان خوبی برای سفر است اگرچه که سرسبزی بهار را ندارد اما خلوت‌تر است و علاقمندان به یک پاییز جذاب را به سوی خود فرا می‌خواند.

قیمت تور شیراز

برای سفر به شیراز هم از طریق زمینی و هم هوایی می‌توان اقدام کرد. سفر زمینی با اتوبوس و قطار و هوایی با هواپیماست. سفر با هواپیما گرچه گران‌تر است اما راحت‌ترین و سریع‌ترین راه است.

قیمت تور شیراز تحت تاثیر عوامل مهمی مانند نوع وسیله حمل‌ونقل، طول مدت سفر، زمان سفر، محل اقامت و نوع هتل، ترانسفر سفر و بازدید و ورودیه مکان‌های دیدنی و موزه‌هاست.

تور زمینی شیراز با قطار شروع قیمت از دو میلیون و 500 برای دو شب اقامت در هتل دو ستاره تا نه میلیون تومان برای هتل پنج ستاره دارد.

تور هوایی اما با قیمت شش میلیون و 500 هزار تومان برای سه شب اقامت در هتل سه ستاره شروع می‌شود و تا قیمت 12 میلیون و 300 هزار تومان برای سه شب اقامت در هتل پنج ستاره به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت تورها، صفحه قیمت تور و برای طلاع از قیمت بلیط هواپیما  به طور روزانه صفحه قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز را مطالعه فرمایید.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه